Süper Lig’de 6 kulüp disipline sevk edildi

Yerel Haberler - 21.01.2026 - 7:32

ANKARA – BHA

TFF tarafından yapılan açıklamaya göre Fenerbahçe, Beşiktaş, Göztepe ve Antalyaspor, taraftarlarının neden olduğu çirkin ve kötü tezahürat gerekçesiyle disiplin kuruluna gönderildi. Trabzonspor’un çirkin ve kötü tezahüratın yanı sıra saha olayları nedeniyle PFDK’ye sevk edildiği belirtildi. Samsunspor’un ise saha olayları sebebiyle disipline gönderildiği aktarıldı.

Yerel Haberler Orman yangınlarına karşı denetimler artırıldı: “Ormana çöp atma” uyarısı

Yerel Haberler Bakan Gürlek: Faili meçhul dosyalarda yeni gelişmeler yaşandı

Yerel Haberler Avrupa’dan 13 noktadan Bodrum’a direkt uçuş

Yerel Haberler Özbekistan Milli Haber Ajansı ile TDGF arasında iş birliği görüşmesi

Yerel Haberler İMEF’ten dijital şiddet ve siber zorbalığa karşı farkındalık paneli

Yerel Haberler Alucra’da köy yollarına tepki: Sembolik olarak kazma kürekle onardılar

Yerel Haberler Malatya’da altyapı çalışmaları devam ediyor

Yerel Haberler Beypazarı İlçe Emniyet Müdürlüğü: Beypazarı oldukça ziyaretçi alan bir yerdir

Yerel Haberler YKS’de kimlik engeline geçit verilmedi

Yerel Haberler AK Parti’den 12. Yargı Paketi: 30 maddelik teklif TBMM’ye sunuldu

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021