Süper Lig’de 6 kulüp disipline sevk edildi

Yerel Haberler - 21.01.2026 - 7:32

ANKARA – BHA

TFF tarafından yapılan açıklamaya göre Fenerbahçe, Beşiktaş, Göztepe ve Antalyaspor, taraftarlarının neden olduğu çirkin ve kötü tezahürat gerekçesiyle disiplin kuruluna gönderildi. Trabzonspor’un çirkin ve kötü tezahüratın yanı sıra saha olayları nedeniyle PFDK’ye sevk edildiği belirtildi. Samsunspor’un ise saha olayları sebebiyle disipline gönderildiği aktarıldı.

Yerel Haberler Gastronominin Oscar’ı bir kez daha BAÜN’e

Yerel Haberler Kars’ta hayvancılığa güç katacak proje

Yerel Haberler Meteoroloji’den Güneydoğu Anadolu için toz taşınımı uyarısı

Yerel Haberler 18 milyon öğrenci için yaz tatili başlıyor: Karneler 26 Haziran’da dağıtılacak

Yerel Haberler Artvin Ticaret Borsası Heyeti, çay fabrikasını inceledi

Yerel Haberler Van’da görev kazası: Jandarma Uzman Çavuş Samet Karabulut şehit oldu

Yerel Haberler Kremlin’den akaryakıt açıklaması: Gerekli adımlar atılıyor

Yerel Haberler Orman yangınlarına karşı denetimler artırıldı: “Ormana çöp atma” uyarısı

Yerel Haberler 7 ilde yasa dışı bahis operasyonu: 49 şüpheli hakkında işlem

Yerel Haberler Türkiye Yazarlar Birliği Ödülleri sahiplerine törenle verildi

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021