Nar ihracatı 2025’te 162,5 milyon doları aştı

Yerel Haberler - 28.01.2026 - 10:37

ANKARA – BHA

Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) verilerine göre, nar ihracatı bir önceki yıla kıyasla yüzde 4,22 oranında yükseldi. Geçen yıl yurt dışına yapılan nar satışı 162,5 milyon doları aşarken, en fazla ihracat 34,1 milyon dolarla Almanya’ya yapıldı.

Almanya’yı 26,2 milyon dolarlık ihracatla Irak, 22 milyon dolarla Rusya takip etti.

Türkiye’nin toplam nar ihracatının yüzde 37,71’i Batı Akdeniz İhracatçılar Birliği’ne (BAİB) üye firmalar tarafından gerçekleştirildi.

Nar üretimi ve ihracatında ülke genelinde ilk sırada yer alan BAİB bünyesindeki Antalya, Isparta ve Burdur illerinden 2025 yılında yapılan ihracat, bir önceki yıla göre yüzde 7,18 artış göstererek 61,3 milyon dolara ulaştı.

Yerel Haberler YKS’de kimlik engeline geçit verilmedi

Yerel Haberler AK Parti’den 12. Yargı Paketi: 30 maddelik teklif TBMM’ye sunuldu

Yerel Haberler Başkan Taşkın’dan Prof. Dr. Sezai Yılmaz’a ziyaret

Yerel Haberler AKK toplumsal şiddete yönelik düzenlenen panele ev sahipliği yaptı

Yerel Haberler Giresun’da film kaplı dolmuşlara denetim

Yerel Haberler Nüfus ve Vatandaşlık İşleri’nden ehliyet sahiplerine önemli uyarı

Yerel Haberler İki haftalık uyuşturucu operasyonlarında binlerce şüpheliye işlem

Yerel Haberler Ankara Üniversitesi Rektörü, Beypazarı Meslek Yüksekokulu’nu ziyaret etti

Yerel Haberler Dünya Kupası’nda yeni gün heyecanı: 5 kritik mücadele oynanacak

Yerel Haberler Elazığ’da köy camisine saldıran şahıs Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesi’ne sevk edildi

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021