Yerel Haberler - 28.01.2026 - 10:37
ANKARA – BHA
Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) verilerine göre, nar ihracatı bir önceki yıla kıyasla yüzde 4,22 oranında yükseldi. Geçen yıl yurt dışına yapılan nar satışı 162,5 milyon doları aşarken, en fazla ihracat 34,1 milyon dolarla Almanya’ya yapıldı.
Almanya’yı 26,2 milyon dolarlık ihracatla Irak, 22 milyon dolarla Rusya takip etti.
Türkiye’nin toplam nar ihracatının yüzde 37,71’i Batı Akdeniz İhracatçılar Birliği’ne (BAİB) üye firmalar tarafından gerçekleştirildi.
Nar üretimi ve ihracatında ülke genelinde ilk sırada yer alan BAİB bünyesindeki Antalya, Isparta ve Burdur illerinden 2025 yılında yapılan ihracat, bir önceki yıla göre yüzde 7,18 artış göstererek 61,3 milyon dolara ulaştı.
Yerel Haberler İstanbul’da iki ilçede planlı su kesintisi uygulanacak
Yerel Haberler Miras tartışması kanlı bitti: Kadına bıçaklı saldırı
Yerel Haberler İran’dan Lübnan açıklaması: Barış sürecinde önemli adım
Yerel Haberler Gazze’de can kaybı 73 bin 35’e ulaştı
Yerel Haberler AJet’ten Babalar Günü’ne özel yüzde 30 indirim
Yerel Haberler Battalgazi Belediyesi’nden esnafa temiz çalışma ortamı
Yerel Haberler Fenerbahçe’de Muriqi dönemi yeniden başladı
Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021