Nar ihracatı 2025’te 162,5 milyon doları aştı

Yerel Haberler - 28.01.2026 - 10:37

ANKARA – BHA

Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) verilerine göre, nar ihracatı bir önceki yıla kıyasla yüzde 4,22 oranında yükseldi. Geçen yıl yurt dışına yapılan nar satışı 162,5 milyon doları aşarken, en fazla ihracat 34,1 milyon dolarla Almanya’ya yapıldı.

Almanya’yı 26,2 milyon dolarlık ihracatla Irak, 22 milyon dolarla Rusya takip etti.

Türkiye’nin toplam nar ihracatının yüzde 37,71’i Batı Akdeniz İhracatçılar Birliği’ne (BAİB) üye firmalar tarafından gerçekleştirildi.

Nar üretimi ve ihracatında ülke genelinde ilk sırada yer alan BAİB bünyesindeki Antalya, Isparta ve Burdur illerinden 2025 yılında yapılan ihracat, bir önceki yıla göre yüzde 7,18 artış göstererek 61,3 milyon dolara ulaştı.

Yerel Haberler İstanbul’da iki ilçede planlı su kesintisi uygulanacak

Yerel Haberler Miras tartışması kanlı bitti: Kadına bıçaklı saldırı

Yerel Haberler İran’dan Lübnan açıklaması: Barış sürecinde önemli adım

Yerel Haberler Gazze’de can kaybı 73 bin 35’e ulaştı

Yerel Haberler 28. Yeşilyurt Kültür, Spor ve Kiraz Festivali, 28 Haziran’da gerçekleşecek

Yerel Haberler AJet’ten Babalar Günü’ne özel yüzde 30 indirim

Yerel Haberler Moskova çevresinde İHA alarmı: Rusya 84 hava aracını düşürdüğünü açıkladı

Yerel Haberler Minguzzi’nin ailesine yönelik tehdit ve hakaret davasında karar verildi

Yerel Haberler Battalgazi Belediyesi’nden esnafa temiz çalışma ortamı

Yerel Haberler Fenerbahçe’de Muriqi dönemi yeniden başladı

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021