Kırıkkale’de Dünya Obezite Günü’ne özel seminer

Yerel Haberler - 05.03.2026 - 0:00

KIRIKKALE – BHA 

Kırıkkale Belediyesi, 4 Mart Dünya Obezite Günü kapsamında Belediye Meclis Salonu’nda bilgilendirme semineri düzenledi. Programda obeziteyle mücadelede sağlıklı ve dengeli beslenmenin önemi ele alındı. Diyetisyen Fatma Zengin’in sunum gerçekleştirdiği seminerde, özellikle Ramazan ayında doğru beslenme alışkanlıkları ve toplumda sıkça doğru bilindiği halde yanlış uygulanan beslenme alışkanlıkları hakkında katılımcılara bilgiler verildi.

Sunumda dengeli beslenmenin obeziteyle mücadelede önemli bir rol oynadığı vurgulandı. Programın sonunda katılımcılara yönelik vücut analizi yapılırken, çocuklar için ise büyüme eğrisi analizi gerçekleştirildi. Etkinliğe katılan vatandaşlar, sağlıklı yaşam konusunda uzmanlardan bilgi alma fırsatı buldu. Kırıkkale Belediyesi yetkilileri, sağlıklı bir toplum oluşturmak amacıyla bilgilendirme ve farkındalık çalışmalarını sürdüreceklerini ifade etti.

Yerel Haberler Cumhurbaşkanı Erdoğan: 103 yıllık cumhuriyetin en başarılı kadrosu olduk

Yerel Haberler Milliler, ABD maçı hazırlıklarına başladı

Yerel Haberler İngiltere’de siyasi gündem değişti: Starmer görevi bıraktı

Yerel Haberler Miras tartışması kanlı bitti: Kadına bıçaklı saldırı

Yerel Haberler İran’dan Lübnan açıklaması: Barış sürecinde önemli adım

Yerel Haberler AJet’ten Babalar Günü’ne özel yüzde 30 indirim

Yerel Haberler Moskova çevresinde İHA alarmı: Rusya 84 hava aracını düşürdüğünü açıkladı

Yerel Haberler Fenerbahçe’de Muriqi dönemi yeniden başladı

Yerel Haberler MEB’den öğrencilere etkinlik haftası: Karne öncesi eğlenceli final

Yerel Haberler Adalar Belediyesi soruşturmasında 42 kişi adliyeye gönderildi

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021