Yerel Haberler - 05.03.2026 - 0:00
KIRIKKALE – BHA
Kırıkkale Belediyesi, 4 Mart Dünya Obezite Günü kapsamında Belediye Meclis Salonu’nda bilgilendirme semineri düzenledi. Programda obeziteyle mücadelede sağlıklı ve dengeli beslenmenin önemi ele alındı. Diyetisyen Fatma Zengin’in sunum gerçekleştirdiği seminerde, özellikle Ramazan ayında doğru beslenme alışkanlıkları ve toplumda sıkça doğru bilindiği halde yanlış uygulanan beslenme alışkanlıkları hakkında katılımcılara bilgiler verildi.
Sunumda dengeli beslenmenin obeziteyle mücadelede önemli bir rol oynadığı vurgulandı. Programın sonunda katılımcılara yönelik vücut analizi yapılırken, çocuklar için ise büyüme eğrisi analizi gerçekleştirildi. Etkinliğe katılan vatandaşlar, sağlıklı yaşam konusunda uzmanlardan bilgi alma fırsatı buldu. Kırıkkale Belediyesi yetkilileri, sağlıklı bir toplum oluşturmak amacıyla bilgilendirme ve farkındalık çalışmalarını sürdüreceklerini ifade etti.
Yerel Haberler Elazığ’da köy camisine saldıran şahıs Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesi’ne sevk edildi
Yerel Haberler Altında yeni hafta hareketliliği
Yerel Haberler İnternet haber siteleri için yeni dönem başlıyor
Yerel Haberler Milliler, ABD maçı hazırlıklarına başladı
Yerel Haberler İngiltere’de siyasi gündem değişti: Starmer görevi bıraktı
Yerel Haberler İngiltere’de sıcak hava dalgası: Kırmızı alarm verildi
Yerel Haberler Miras tartışması kanlı bitti: Kadına bıçaklı saldırı
Yerel Haberler İran’dan Lübnan açıklaması: Barış sürecinde önemli adım
Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021