İŞ-KUR duyurdu Giresun’da 125 kişi işe alınacak

Yerel Haberler - 21.01.2026 - 17:55

GİRESUN – BHA

Giresun Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü, 125 işçi alımı yapılacağını bildirdi.

İŞKUR Giresun İl Müdürlüğünden yapılan açıklamada, İŞKUR tarafından Giresun İl Müftülüğünde 2 Şubat ile 28 Kasım tarihleri arasında bakım, onarım ve temizlik hizmetlerinin desteklenmesi amacıyla 10 ay süreli 125 kişilik İşgücü Uyum Programının (İUP) düzenleneceği belirtildi.

Başvuruların 22 Ocak’ta (yarın) başlayıp 5 gün süre içinde yapılacağının aktarıldığı açıklamada, “Giresun Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğünce, ilimiz genelinde faaliyet gösteren Giresun İl Müftülüğünde belirtilen kontenjan dağılımına göre, 2.02.2026-28.11.2026 tarihleri arasında, 10 ay süreli, toplam 125 kişiye yönelik İşgücü Uyum Programı (İUP) düzenlenecek. Başvurular; 22.01.2016 tarihinden itibaren 5 gün süre ile e-Devlet, İŞKUR e-şube (https://esube.iskur.gov.tr) veya ALO 170 iletişim hattı üzerinden yapılacaktır” ifadelerine yer verildi.

İşe alınacak işçilerin ilçelere göre dağılımı da şöyle duyuruldu:

Yerel Haberler Yaz Kur’an kursları için kayıt süreci başladı

Yerel Haberler Dünya Kupası’nda yeni gün heyecanı: 4 kritik mücadele

Yerel Haberler Otomotivde “6 ay-6 bin km” uygulaması devam edecek

Yerel Haberler Başkan Kasap, Babalar Günü’nde huzurevi sakinleriyle buluştu

Yerel Haberler Malatya’da yeni ulaşım aksı için çalışmalar hızlandı

Yerel Haberler Adil Koçalan: Medya kuruluşları ülkemizin ortak hafızasını oluşturan en önemli kurumlardır

Yerel Haberler İMEF’ten dijital şiddet ve siber zorbalığa karşı farkındalık paneli

Yerel Haberler Alucra’da köy yollarına tepki: Sembolik olarak kazma kürekle onardılar

Yerel Haberler Malatya’da altyapı çalışmaları devam ediyor

Yerel Haberler Beypazarı İlçe Emniyet Müdürlüğü: Beypazarı oldukça ziyaretçi alan bir yerdir

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021