İŞ-KUR duyurdu Giresun’da 125 kişi işe alınacak

Yerel Haberler - 21.01.2026 - 17:55

GİRESUN – BHA

Giresun Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü, 125 işçi alımı yapılacağını bildirdi.

İŞKUR Giresun İl Müdürlüğünden yapılan açıklamada, İŞKUR tarafından Giresun İl Müftülüğünde 2 Şubat ile 28 Kasım tarihleri arasında bakım, onarım ve temizlik hizmetlerinin desteklenmesi amacıyla 10 ay süreli 125 kişilik İşgücü Uyum Programının (İUP) düzenleneceği belirtildi.

Başvuruların 22 Ocak’ta (yarın) başlayıp 5 gün süre içinde yapılacağının aktarıldığı açıklamada, “Giresun Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğünce, ilimiz genelinde faaliyet gösteren Giresun İl Müftülüğünde belirtilen kontenjan dağılımına göre, 2.02.2026-28.11.2026 tarihleri arasında, 10 ay süreli, toplam 125 kişiye yönelik İşgücü Uyum Programı (İUP) düzenlenecek. Başvurular; 22.01.2016 tarihinden itibaren 5 gün süre ile e-Devlet, İŞKUR e-şube (https://esube.iskur.gov.tr) veya ALO 170 iletişim hattı üzerinden yapılacaktır” ifadelerine yer verildi.

İşe alınacak işçilerin ilçelere göre dağılımı da şöyle duyuruldu:

Yerel Haberler Orman yangınlarına karşı denetimler artırıldı: “Ormana çöp atma” uyarısı

Yerel Haberler Bakan Gürlek: Faili meçhul dosyalarda yeni gelişmeler yaşandı

Yerel Haberler Avrupa’dan 13 noktadan Bodrum’a direkt uçuş

Yerel Haberler Özbekistan Milli Haber Ajansı ile TDGF arasında iş birliği görüşmesi

Yerel Haberler İMEF’ten dijital şiddet ve siber zorbalığa karşı farkındalık paneli

Yerel Haberler Alucra’da köy yollarına tepki: Sembolik olarak kazma kürekle onardılar

Yerel Haberler Malatya’da altyapı çalışmaları devam ediyor

Yerel Haberler Beypazarı İlçe Emniyet Müdürlüğü: Beypazarı oldukça ziyaretçi alan bir yerdir

Yerel Haberler YKS’de kimlik engeline geçit verilmedi

Yerel Haberler AK Parti’den 12. Yargı Paketi: 30 maddelik teklif TBMM’ye sunuldu

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021