Demirciler ve Sobacılar Odası başkanı Mazbatasını aldı

Yerel Haberler - 22.01.2026 - 13:59

YAŞAR TONBAK/ANKARA/BHA

Beypazarı Demirciler Sobacılar ve Oto Sanatkarları Odası başkanlığına seçilen İbrahim Erçoban, mazbatasını ilçe Seçim kurulundan aldı.

Beypazarı Demirciler Sobacılar ve Oto Sanatkarları Odası başkanlığına seçilen İbrahim Erçoban, hayırlısıyla Mazbatayı alarak görevine resmen başladığını söyledi.

Yönetim kurulu üyeleriyle birlikte geldiği İlçe Seçim Kurulunda İlçe Seçim müdürü tarafından mazbatası verilen İbrahim Erçoban, ilk olarak çalışmalara oda üyelerine vaad etiği eksikliklerden çalışmalara başlayacağını, kangren olmuş aşağı sanayi tuvaletlerini hemen yaptıracaklarını kaydetti.

Yerel Haberler Fenerbahçe’de Muriqi dönemi yeniden başladı

Yerel Haberler MEB’den öğrencilere etkinlik haftası: Karne öncesi eğlenceli final

Yerel Haberler Elazığ’da ruhsatsız silah operasyonu: 5 tabanca ele geçirildi

Yerel Haberler UDSP yabancı dil sınavı için giriş belgeleri yayımlandı

Yerel Haberler Adalar Belediyesi soruşturmasında 42 kişi adliyeye gönderildi

Yerel Haberler Sivas’ta Merkez Cami Külliyesine Güreş Salonu Projesi hayata geçirilecek

Yerel Haberler Elazığ İl Sağlık Müdürlüğü’nden sıcak hava uyarısı

Yerel Haberler Tunceli’de mantar ararken kaybolmayın! AFAD’dan hayati uyarı

Yerel Haberler VNL’den Başkent Ankara’ya kalıcı voleybol mirası

Yerel Haberler Rize Personel Eğitim Merkezi’ne Kenan İpek’in adı verildi

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021