Demirciler ve Sobacılar Odası başkanı Mazbatasını aldı

Yerel Haberler - 22.01.2026 - 13:59

YAŞAR TONBAK/ANKARA/BHA

Beypazarı Demirciler Sobacılar ve Oto Sanatkarları Odası başkanlığına seçilen İbrahim Erçoban, mazbatasını ilçe Seçim kurulundan aldı.

Beypazarı Demirciler Sobacılar ve Oto Sanatkarları Odası başkanlığına seçilen İbrahim Erçoban, hayırlısıyla Mazbatayı alarak görevine resmen başladığını söyledi.

Yönetim kurulu üyeleriyle birlikte geldiği İlçe Seçim Kurulunda İlçe Seçim müdürü tarafından mazbatası verilen İbrahim Erçoban, ilk olarak çalışmalara oda üyelerine vaad etiği eksikliklerden çalışmalara başlayacağını, kangren olmuş aşağı sanayi tuvaletlerini hemen yaptıracaklarını kaydetti.

Yerel Haberler Yaz Kur’an kursları için kayıt süreci başladı

Yerel Haberler Dünya Kupası’nda yeni gün heyecanı: 4 kritik mücadele

Yerel Haberler Otomotivde “6 ay-6 bin km” uygulaması devam edecek

Yerel Haberler Başkan Kasap, Babalar Günü’nde huzurevi sakinleriyle buluştu

Yerel Haberler Malatya’da yeni ulaşım aksı için çalışmalar hızlandı

Yerel Haberler Adil Koçalan: Medya kuruluşları ülkemizin ortak hafızasını oluşturan en önemli kurumlardır

Yerel Haberler İMEF’ten dijital şiddet ve siber zorbalığa karşı farkındalık paneli

Yerel Haberler Alucra’da köy yollarına tepki: Sembolik olarak kazma kürekle onardılar

Yerel Haberler Malatya’da altyapı çalışmaları devam ediyor

Yerel Haberler Beypazarı İlçe Emniyet Müdürlüğü: Beypazarı oldukça ziyaretçi alan bir yerdir

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021