Sivas’ta maden ocağındaki göçükte kaybolan şantiye müdürü 22 gündür aranıyor

Yerel Haberler - 08.12.2025 - 6:23

SİVAS-BHA

Sivas’ın Divriği ilçesinde 17 Kasım’da meydana gelen göçükte kaybolan şantiye müdürü Sabri Yıldırım’ı (66) arama çalışmaları 22. gününe girdi. Demir madeni ocağında denetim yaptığı sırada heyelanlı bölgeye düşen Yıldırım, toprak yığınının kaymasıyla birlikte göçük altında kalmıştı.

Olayın ardından başlatılan arama faaliyetleri, göçük sahasında 5 ayrı noktada titizlikle devam ediyor. Çalışmalara Sivas ve Erzincan’dan gelen AFAD ekipleri ile Sivas İl Jandarma Komutanlığı ve UMKE’den oluşan 8 araç ve 39 personel, ayrıca kadaşra arama köpeği katılıyor.

Bölgede zaman zaman yeni toprak kaymaları yaşandığı için ekipler, çalışmalarını yüksek risk altında sürdürüyor. Arama faaliyetlerinin, güvenlik önlemleri artırılarak kesintisiz devam ettiği bildirildi.

Yerel Haberler Haziran ayı doğum yardımı ödemeleri annelerin hesaplarına geçti

Yerel Haberler Dünya Kupası’nda tarihi rekor: Tribünlerde 3,6 milyon seyirci

Yerel Haberler Beşiktaş GAİN’e EuroLeague daveti

Yerel Haberler Şile Belediyesi soruşturmasında 16 şüpheli gözaltına alındı

Yerel Haberler Antalya’da orman işçilerine MYK sınavı yapıldı

Yerel Haberler BHA Genel Müdürü Kaçar, Manavgat’ın değerlerini kaleme aldı

Yerel Haberler Keçiborlu’da hizmet sahada şekilleniyor

Yerel Haberler Gram ve çeyrek altında düşüş rüzgarı

Yerel Haberler Beypazarı’nda 10.250 öğrenci karnelerini aldı

Yerel Haberler Burdur Kızılkaya’da 2026 hasat sezonu başladı

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021