Sivas’ta maden ocağındaki göçükte kaybolan şantiye müdürü 22 gündür aranıyor

Yerel Haberler - 08.12.2025 - 6:23

SİVAS-BHA

Sivas’ın Divriği ilçesinde 17 Kasım’da meydana gelen göçükte kaybolan şantiye müdürü Sabri Yıldırım’ı (66) arama çalışmaları 22. gününe girdi. Demir madeni ocağında denetim yaptığı sırada heyelanlı bölgeye düşen Yıldırım, toprak yığınının kaymasıyla birlikte göçük altında kalmıştı.

Olayın ardından başlatılan arama faaliyetleri, göçük sahasında 5 ayrı noktada titizlikle devam ediyor. Çalışmalara Sivas ve Erzincan’dan gelen AFAD ekipleri ile Sivas İl Jandarma Komutanlığı ve UMKE’den oluşan 8 araç ve 39 personel, ayrıca kadaşra arama köpeği katılıyor.

Bölgede zaman zaman yeni toprak kaymaları yaşandığı için ekipler, çalışmalarını yüksek risk altında sürdürüyor. Arama faaliyetlerinin, güvenlik önlemleri artırılarak kesintisiz devam ettiği bildirildi.

Yerel Haberler Nallıhan’da öğrenciler karnelerine kavuştu

Yerel Haberler Gençlik ve Spor Bakanlığı 1200 sözleşmeli antrenör istihdam edecek

Yerel Haberler A Milli Takım, Dünya Kupası’nı ABD galibiyetiyle noktaladı

Yerel Haberler Milletvekilinin karıştığı feci kazada 1 can kaybı

Yerel Haberler Eskader’in düzenlediği “Babıabi Sohbetleri” Programında, D. Mehmet Doğan konuşuldu

Yerel Haberler Meteoroloji’den çifte uyarı: Sağanak yağış ve kuvvetli rüzgara dikkat

Yerel Haberler Haziran ayı doğum yardımı ödemeleri annelerin hesaplarına geçti

Yerel Haberler Burdur lisesi mezuniyet töreninde Japon esintisi

Yerel Haberler Dünya Kupası’nda tarihi rekor: Tribünlerde 3,6 milyon seyirci

Yerel Haberler Beşiktaş GAİN’e EuroLeague daveti

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021