Şehzadeler Belediye Başkanı Gülşah Durbay entübe edildi

Yerel Haberler - 12.12.2025 - 10:13

MANİSA-BHA

Manisa Şehzadeler Belediye Başkanı Gülşah Durbay’ın sağlık durumuna ilişkin Manisa Şehir Hastanesi tarafından yeni bir açıklama yapıldı. Kolon kanseri tedavisi gören Durbay, çoklu organ yetmezliği tanısı nedeniyle 2 Aralık’ta yoğun bakıma alınmıştı.

Hastaneden yapılan açıklamada, Durbay’ın klinik durumunda kötüleşme görüldüğü, bu nedenle entübe edilerek solunum cihazına bağlandığı bildirildi. Tedavisinin yoğun bakım koşullarında sürdüğü ifade edilirken, gelişmelere ilişkin bilgilendirmenin devam edeceği kaydedildi.

Durbay, 1 Aralık’ta kan değerleri ve beslenme durumundaki bozulma nedeniyle Manisa Şehir Hastanesi Dahiliye Servisi’ne yatırılmıştı. Ertesi gün böbrek ve karaciğer fonksiyon testlerinde tespit edilen bozulma üzerine yoğun bakımda izlenmesine karar verilmişti. Hastane yönetimi, çoklu organ yetmezliği tablosunun sürdüğünü ve sağlık durumunun kritik olduğunu daha önce duyurmuştu.

Yerel Haberler AKK Türk siyasetinin mihenk taşlarından Murat Karayalçın’ı ağırladı

Yerel Haberler Barajlardaki su seviyesi artık her gün açıklanacak

Yerel Haberler Kaymakam’dan yeni emniyet müdürüne ziyaret

Yerel Haberler Yeşilyurt’ta 5 bin 970 öğrenciye sıfır atık eğitimi

Yerel Haberler Çevrefest, Güdül’de ilgi gördü

Yerel Haberler Ankara merkezli terör operasyonunda 209 şüpheli gözaltına alındı

Yerel Haberler İspanyol Basını Çorum’u yazdı

Yerel Haberler Hanımınçiftliği’nde vatandaşlardan başkanlara doğrudan talep

Yerel Haberler Gastronominin Oscar’ı bir kez daha BAÜN’e

Yerel Haberler Kars’ta hayvancılığa güç katacak proje

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021