Yerel Haberler - 12.12.2025 - 10:13
MANİSA-BHA
Manisa Şehzadeler Belediye Başkanı Gülşah Durbay’ın sağlık durumuna ilişkin Manisa Şehir Hastanesi tarafından yeni bir açıklama yapıldı. Kolon kanseri tedavisi gören Durbay, çoklu organ yetmezliği tanısı nedeniyle 2 Aralık’ta yoğun bakıma alınmıştı.
Hastaneden yapılan açıklamada, Durbay’ın klinik durumunda kötüleşme görüldüğü, bu nedenle entübe edilerek solunum cihazına bağlandığı bildirildi. Tedavisinin yoğun bakım koşullarında sürdüğü ifade edilirken, gelişmelere ilişkin bilgilendirmenin devam edeceği kaydedildi.
Durbay, 1 Aralık’ta kan değerleri ve beslenme durumundaki bozulma nedeniyle Manisa Şehir Hastanesi Dahiliye Servisi’ne yatırılmıştı. Ertesi gün böbrek ve karaciğer fonksiyon testlerinde tespit edilen bozulma üzerine yoğun bakımda izlenmesine karar verilmişti. Hastane yönetimi, çoklu organ yetmezliği tablosunun sürdüğünü ve sağlık durumunun kritik olduğunu daha önce duyurmuştu.
Yerel Haberler Barajlardaki su seviyesi artık her gün açıklanacak
Yerel Haberler Kaymakam’dan yeni emniyet müdürüne ziyaret
Yerel Haberler Yeşilyurt’ta 5 bin 970 öğrenciye sıfır atık eğitimi
Yerel Haberler Çevrefest, Güdül’de ilgi gördü
Yerel Haberler İspanyol Basını Çorum’u yazdı
Yerel Haberler Hanımınçiftliği’nde vatandaşlardan başkanlara doğrudan talep
Yerel Haberler Gastronominin Oscar’ı bir kez daha BAÜN’e
Yerel Haberler Kars’ta hayvancılığa güç katacak proje
Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021