Yerel Haberler - 12.12.2025 - 10:13
MANİSA-BHA
Manisa Şehzadeler Belediye Başkanı Gülşah Durbay’ın sağlık durumuna ilişkin Manisa Şehir Hastanesi tarafından yeni bir açıklama yapıldı. Kolon kanseri tedavisi gören Durbay, çoklu organ yetmezliği tanısı nedeniyle 2 Aralık’ta yoğun bakıma alınmıştı.
Hastaneden yapılan açıklamada, Durbay’ın klinik durumunda kötüleşme görüldüğü, bu nedenle entübe edilerek solunum cihazına bağlandığı bildirildi. Tedavisinin yoğun bakım koşullarında sürdüğü ifade edilirken, gelişmelere ilişkin bilgilendirmenin devam edeceği kaydedildi.
Durbay, 1 Aralık’ta kan değerleri ve beslenme durumundaki bozulma nedeniyle Manisa Şehir Hastanesi Dahiliye Servisi’ne yatırılmıştı. Ertesi gün böbrek ve karaciğer fonksiyon testlerinde tespit edilen bozulma üzerine yoğun bakımda izlenmesine karar verilmişti. Hastane yönetimi, çoklu organ yetmezliği tablosunun sürdüğünü ve sağlık durumunun kritik olduğunu daha önce duyurmuştu.
Yerel Haberler İstanbul’da 4 ilçede planlı su kesintisi uygulanacak
Yerel Haberler Şehit ve gazi aileleri Babalar Günü’nde unutulmadı
Yerel Haberler NATO zirvesi öncesi Ankara’da geniş güvenlik tedbirleri
Yerel Haberler Kırıkkale’de AR-GE Çalışmaları Sırasında Patlama İddiası
Yerel Haberler Yağışlar arttı, barajlardaki doluluk oranı yüzde 81’i aştı
Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021