Şehzadeler Belediye Başkanı Gülşah Durbay entübe edildi

Yerel Haberler - 12.12.2025 - 10:13

MANİSA-BHA

Manisa Şehzadeler Belediye Başkanı Gülşah Durbay’ın sağlık durumuna ilişkin Manisa Şehir Hastanesi tarafından yeni bir açıklama yapıldı. Kolon kanseri tedavisi gören Durbay, çoklu organ yetmezliği tanısı nedeniyle 2 Aralık’ta yoğun bakıma alınmıştı.

Hastaneden yapılan açıklamada, Durbay’ın klinik durumunda kötüleşme görüldüğü, bu nedenle entübe edilerek solunum cihazına bağlandığı bildirildi. Tedavisinin yoğun bakım koşullarında sürdüğü ifade edilirken, gelişmelere ilişkin bilgilendirmenin devam edeceği kaydedildi.

Durbay, 1 Aralık’ta kan değerleri ve beslenme durumundaki bozulma nedeniyle Manisa Şehir Hastanesi Dahiliye Servisi’ne yatırılmıştı. Ertesi gün böbrek ve karaciğer fonksiyon testlerinde tespit edilen bozulma üzerine yoğun bakımda izlenmesine karar verilmişti. Hastane yönetimi, çoklu organ yetmezliği tablosunun sürdüğünü ve sağlık durumunun kritik olduğunu daha önce duyurmuştu.

Yerel Haberler İstanbul’da 4 ilçede planlı su kesintisi uygulanacak

Yerel Haberler Şehit ve gazi aileleri Babalar Günü’nde unutulmadı

Yerel Haberler NATO zirvesi öncesi Ankara’da geniş güvenlik tedbirleri

Yerel Haberler Yeşilay’dan Aile ve Sosyal Hizmetler Personeline Teknoloji Bağımlılığı eğitimi

Yerel Haberler Akçakoca Belediye Başkan Vekili Ünal, Cumhurbaşkanı Erdoğan’la görüştü

Yerel Haberler YKS adaylarının eğitim bilgisi işlemleri için sistem aktif edildi

Yerel Haberler Kırıkkale’de AR-GE Çalışmaları Sırasında Patlama İddiası

Yerel Haberler Kırıkkale’de imha sahasında mühimmat patladı: 2 kişi yaşamını yitirdi

Yerel Haberler Messi tarihe geçti! Arjantin, Avusturya engelini aşarak zirveye yürüdü

Yerel Haberler Yağışlar arttı, barajlardaki doluluk oranı yüzde 81’i aştı

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021