Yerel Haberler - 06.10.2025 - 16:15
ORDU-BHA
Ordu Büyükşehir Belediyesi, Gürgentepe ilçesinde ulaşım yatırımlarına devam ediyor. Hasancık-Tuzla Mahalle yolunda yürütülen asfalt çalışmaları tamamlanarak bölge sakinlerinin hizmetine sunuldu. Böylece vatandaşların yıllardır beklediği yol sorunu çözüme kavuştu.
Geride kalan 6,5 yılda Gürgentepe genelinde toplam 65 kilometrelik yolu asfalt ve beton konforuyla buluşturan Büyükşehir Belediyesi, ilçenin bir mahallesinde daha modern ulaşım altyapısını tamamladı. 1,5 kilometrelik Hasancık-Tuzla bağlantı yolu çalışmasının tamamlanmasıyla birlikte her iki mahallenin sakinleri ulaşımda önemli bir rahatlama yaşadı.
Hasancık Mahallesi Muhtarı Zekeriya Uğur, Tuzla Mahallesi Muhtarı Sami Öztürk ve mahalle sakinleri yapılan çalışmalar için memnuniyetlerini dile getirdi. Muhtarlar ortak açıklamalarında şu ifadeleri kullandı:
“Yaklaşık 200 haneye hizmet veren Hasancık-Tuzla bağlantı yolumuz asfaltla buluştu. Yolumuz çok güzel oldu, vatandaşlarımız da oldukça memnun. Büyükşehir Belediye Başkanımız Dr. Mehmet Hilmi Güler ve ekibine teşekkür ediyoruz. Allah kendisinden razı olsun, her zaman yanındayız.”
Yerel Haberler Beypazarı Adliyesinde görev süreleri sona eren Hâkim ve Savcılar başka yerlere atandı
Yerel Haberler 39 saniyede kıyameti yaşadılar: Venezuela enkaz altında!
Yerel Haberler Kadir İnanır 77 yaşında yaşamını yitirdi
Yerel Haberler Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan karne günü mesajı
Yerel Haberler Hatay İskenderun’da asansör kazası
Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021