Yerel Haberler - 06.10.2025 - 16:15
ORDU-BHA
Ordu Büyükşehir Belediyesi, Gürgentepe ilçesinde ulaşım yatırımlarına devam ediyor. Hasancık-Tuzla Mahalle yolunda yürütülen asfalt çalışmaları tamamlanarak bölge sakinlerinin hizmetine sunuldu. Böylece vatandaşların yıllardır beklediği yol sorunu çözüme kavuştu.
Geride kalan 6,5 yılda Gürgentepe genelinde toplam 65 kilometrelik yolu asfalt ve beton konforuyla buluşturan Büyükşehir Belediyesi, ilçenin bir mahallesinde daha modern ulaşım altyapısını tamamladı. 1,5 kilometrelik Hasancık-Tuzla bağlantı yolu çalışmasının tamamlanmasıyla birlikte her iki mahallenin sakinleri ulaşımda önemli bir rahatlama yaşadı.
Hasancık Mahallesi Muhtarı Zekeriya Uğur, Tuzla Mahallesi Muhtarı Sami Öztürk ve mahalle sakinleri yapılan çalışmalar için memnuniyetlerini dile getirdi. Muhtarlar ortak açıklamalarında şu ifadeleri kullandı:
“Yaklaşık 200 haneye hizmet veren Hasancık-Tuzla bağlantı yolumuz asfaltla buluştu. Yolumuz çok güzel oldu, vatandaşlarımız da oldukça memnun. Büyükşehir Belediye Başkanımız Dr. Mehmet Hilmi Güler ve ekibine teşekkür ediyoruz. Allah kendisinden razı olsun, her zaman yanındayız.”
Yerel Haberler Şile Belediyesi soruşturmasında 16 şüpheli gözaltına alındı
Yerel Haberler Antalya’da orman işçilerine MYK sınavı yapıldı
Yerel Haberler Ekmek meselesi ATSO gündeminde
Yerel Haberler BHA Genel Müdürü Kaçar, Manavgat’ın değerlerini kaleme aldı
Yerel Haberler Keçiborlu’da hizmet sahada şekilleniyor
Yerel Haberler Van TSO Heyeti Mersin Büyükşehir Belediyesi’nde ağırlandı
Yerel Haberler Gram ve çeyrek altında düşüş rüzgarı
Yerel Haberler Beypazarı’nda 10.250 öğrenci karnelerini aldı
Yerel Haberler Burdur Kızılkaya’da 2026 hasat sezonu başladı
Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021