Nallıhan’da öğrenciler karnelerine kavuştu

Yerel Haberler - 26.06.2026 - 0:00

SEMİH ÜNSAL/ANKARA-BHA 

2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı’nın 2. dönemi bugün itibarıyla sona erdi. Nallıhan’da ilköğretim ve ortaöğretim düzeyinde öğrenim gören öğrenciler, karneleriyle birlikte 3 aylık yaz tatiline çıktılar.

Nasuhpaşa İlkokulunda düzenlenen karne töreninde öğrenciler tatile çıkmanın sevincini yaşadılar. Törene; Nallıhan Kaymakamı Semih Doğanoğlu ve eşi Samiye Doğanoğlu, Nallıhan Belediye Başkanı Ertunç Güngör, Nallıhan İlçe Milli Eğitim Müdürü Ayşe Tetik, AK Parti Nallıhan İlçe Başkanı Fatih Ünal, Milliyetçi Hareket Partisi Nallıhan İlçe Başkanı Ferhat Efe, kamu kurum ve kuruluş müdürleri ile veliler katıldı.

Nallıhan Kaymakamı Semih Doğanoğlu, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının ilçede sorunsuz ve başarıyla tamamlandığını ifade ederek karne alan tüm öğrencilere tatillerinin güzel geçmesini diledi.

Milli Eğitim Bakanlığının yayımladığı 2026-2027 Eğitim-Öğretim Yılı Takvimi kapsamında öğrenciler, 14 Eylül 2026 Pazartesi günü yeniden dersbaşı yapacak.

Yerel Haberler Nallıhan’da öğrenciler karnelerine kavuştu

Yerel Haberler Gençlik ve Spor Bakanlığı 1200 sözleşmeli antrenör istihdam edecek

Yerel Haberler A Milli Takım, Dünya Kupası’nı ABD galibiyetiyle noktaladı

Yerel Haberler Milletvekilinin karıştığı feci kazada 1 can kaybı

Yerel Haberler Eskader’in düzenlediği “Babıabi Sohbetleri” Programında, D. Mehmet Doğan konuşuldu

Yerel Haberler Meteoroloji’den çifte uyarı: Sağanak yağış ve kuvvetli rüzgara dikkat

Yerel Haberler Haziran ayı doğum yardımı ödemeleri annelerin hesaplarına geçti

Yerel Haberler Burdur lisesi mezuniyet töreninde Japon esintisi

Yerel Haberler Dünya Kupası’nda tarihi rekor: Tribünlerde 3,6 milyon seyirci

Yerel Haberler Beşiktaş GAİN’e EuroLeague daveti

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021