Yerel Haberler - 26.06.2026 - 0:00
SEMİH ÜNSAL/ANKARA-BHA
2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı’nın 2. dönemi bugün itibarıyla sona erdi. Nallıhan’da ilköğretim ve ortaöğretim düzeyinde öğrenim gören öğrenciler, karneleriyle birlikte 3 aylık yaz tatiline çıktılar.
Nasuhpaşa İlkokulunda düzenlenen karne töreninde öğrenciler tatile çıkmanın sevincini yaşadılar. Törene; Nallıhan Kaymakamı Semih Doğanoğlu ve eşi Samiye Doğanoğlu, Nallıhan Belediye Başkanı Ertunç Güngör, Nallıhan İlçe Milli Eğitim Müdürü Ayşe Tetik, AK Parti Nallıhan İlçe Başkanı Fatih Ünal, Milliyetçi Hareket Partisi Nallıhan İlçe Başkanı Ferhat Efe, kamu kurum ve kuruluş müdürleri ile veliler katıldı.
Nallıhan Kaymakamı Semih Doğanoğlu, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının ilçede sorunsuz ve başarıyla tamamlandığını ifade ederek karne alan tüm öğrencilere tatillerinin güzel geçmesini diledi.
Milli Eğitim Bakanlığının yayımladığı 2026-2027 Eğitim-Öğretim Yılı Takvimi kapsamında öğrenciler, 14 Eylül 2026 Pazartesi günü yeniden dersbaşı yapacak.
Yerel Haberler Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan karne günü mesajı
Yerel Haberler Hatay İskenderun’da asansör kazası
Yerel Haberler Artvin’de 22 bin 592 öğrenci karne heyecanı yaşadı
Yerel Haberler Kırıkhan MEM şampiyon oldu
Yerel Haberler Hatay Samandağ’da karne sevinci
Yerel Haberler AKK’de geri dönüşümün önemine dair panel gerçekleştirildi
Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021