Yerel Haberler - 24.02.2026 - 0:00
KIRIKKALE – BHA
Kırıkkale Belediyesi, Ramazan ayı boyunca camilerde teravih namazı sonrası gül suyu uygulamasını sürdürüyor. Belediye ekipleri, kent genelindeki camilerde ibadet sonrası cemaate gül suyu ikram ederek kadim bir geleneği yaşatmaya devam ediyor. Belediye yetkilileri, uygulamanın Ramazan ayının manevi atmosferine katkı sunduğunu ve vatandaşların ibadetlerini daha huzurlu bir ortamda gerçekleştirebilmeleri amacıyla çalışmaların titizlikle yürütüldüğünü belirtti. Kent genelinde aralıksız devam eden uygulama ile Ramazan’ın manevi ikliminin şehrin dört bir yanında hissedilmesinin hedeflendiği ifade edildi. Kırıkkale Belediyesi, Ramazan ayı boyunca benzer etkinliklerle vatandaşların yanında olmaya devam edeceklerini bildirdi.
Yerel Haberler YKS’de kimlik engeline geçit verilmedi
Yerel Haberler Başkan Taşkın’dan Prof. Dr. Sezai Yılmaz’a ziyaret
Yerel Haberler Giresun’da film kaplı dolmuşlara denetim
Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021