İki ilde uyuşturucu darbesi: 447,5 kilo madde ele geçirildi

Yerel Haberler - 27.11.2025 - 6:09

ANKARA-BHA

Bakan Yerlikaya’nın paylaştığı bilgilere göre, Emniyet Genel Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Başkanlığı’nın öncülüğünde, iki ilde kapsamlı bir operasyon gerçekleştirildi. Erzurum’da 224,5 kilo metamfetamin, Mersin’de ise 223 kilo skunk yakalandı.

Operasyonun detaylarını sosyal medya hesabından paylaşan Yerlikaya, uyuşturucuya karşı verilen mücadelenin kararlılıkla süreceğini vurguladı. Yerlikaya şu ifadeleri kullandı:

“447,5 kilo uyuşturucu madde ele geçirildi, insanlara arz edilmesini ve toplum sağlığına zarar vermesini engelledik. Bizim bütün mücadelemiz, bir insanlık suçu olan uyuşturucudan, başta gençlerimiz olmak üzere tüm vatandaşlarımızı korumak. Emeği geçenleri tebrik ediyorum.”

Yetkililer, uyuşturucu ticaretine yönelik operasyonların aralıksız devam edeceğini belirtti.

Yerel Haberler Şile Belediyesi soruşturmasında 16 şüpheli gözaltına alındı

Yerel Haberler Antalya’da orman işçilerine MYK sınavı yapıldı

Yerel Haberler Ekmek meselesi ATSO gündeminde

Yerel Haberler BHA Genel Müdürü Kaçar, Manavgat’ın değerlerini kaleme aldı

Yerel Haberler Keçiborlu’da hizmet sahada şekilleniyor

Yerel Haberler Gram ve çeyrek altında düşüş rüzgarı

Yerel Haberler Beypazarı’nda 10.250 öğrenci karnelerini aldı

Yerel Haberler Burdur Kızılkaya’da 2026 hasat sezonu başladı

Yerel Haberler Beypazarı Adliyesinde görev süreleri sona eren Hâkim ve Savcılar başka yerlere atandı

Yerel Haberler 39 saniyede kıyameti yaşadılar: Venezuela enkaz altında!

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021