İki ilde uyuşturucu darbesi: 447,5 kilo madde ele geçirildi

Yerel Haberler - 27.11.2025 - 6:09

ANKARA-BHA

Bakan Yerlikaya’nın paylaştığı bilgilere göre, Emniyet Genel Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Başkanlığı’nın öncülüğünde, iki ilde kapsamlı bir operasyon gerçekleştirildi. Erzurum’da 224,5 kilo metamfetamin, Mersin’de ise 223 kilo skunk yakalandı.

Operasyonun detaylarını sosyal medya hesabından paylaşan Yerlikaya, uyuşturucuya karşı verilen mücadelenin kararlılıkla süreceğini vurguladı. Yerlikaya şu ifadeleri kullandı:

“447,5 kilo uyuşturucu madde ele geçirildi, insanlara arz edilmesini ve toplum sağlığına zarar vermesini engelledik. Bizim bütün mücadelemiz, bir insanlık suçu olan uyuşturucudan, başta gençlerimiz olmak üzere tüm vatandaşlarımızı korumak. Emeği geçenleri tebrik ediyorum.”

Yetkililer, uyuşturucu ticaretine yönelik operasyonların aralıksız devam edeceğini belirtti.

Yerel Haberler Burdur lisesi mezuniyet töreninde Japon esintisi

Yerel Haberler Dünya Kupası’nda tarihi rekor: Tribünlerde 3,6 milyon seyirci

Yerel Haberler Beşiktaş GAİN’e EuroLeague daveti

Yerel Haberler “Kağılcık Ekolojik Teke Obası” törenle hizmete açıldı

Yerel Haberler Şile Belediyesi soruşturmasında 16 şüpheli gözaltına alındı

Yerel Haberler Antalya’da orman işçilerine MYK sınavı yapıldı

Yerel Haberler Ekmek meselesi ATSO gündeminde

Yerel Haberler BHA Genel Müdürü Kaçar, Manavgat’ın değerlerini kaleme aldı

Yerel Haberler Keçiborlu’da hizmet sahada şekilleniyor

Yerel Haberler Van TSO Heyeti Mersin Büyükşehir Belediyesi’nde ağırlandı

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021