Yerel Haberler - 27.11.2025 - 6:09
ANKARA-BHA
Bakan Yerlikaya’nın paylaştığı bilgilere göre, Emniyet Genel Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Başkanlığı’nın öncülüğünde, iki ilde kapsamlı bir operasyon gerçekleştirildi. Erzurum’da 224,5 kilo metamfetamin, Mersin’de ise 223 kilo skunk yakalandı.
Operasyonun detaylarını sosyal medya hesabından paylaşan Yerlikaya, uyuşturucuya karşı verilen mücadelenin kararlılıkla süreceğini vurguladı. Yerlikaya şu ifadeleri kullandı:
“447,5 kilo uyuşturucu madde ele geçirildi, insanlara arz edilmesini ve toplum sağlığına zarar vermesini engelledik. Bizim bütün mücadelemiz, bir insanlık suçu olan uyuşturucudan, başta gençlerimiz olmak üzere tüm vatandaşlarımızı korumak. Emeği geçenleri tebrik ediyorum.”
Yetkililer, uyuşturucu ticaretine yönelik operasyonların aralıksız devam edeceğini belirtti.
Yerel Haberler Burdur lisesi mezuniyet töreninde Japon esintisi
Yerel Haberler Beşiktaş GAİN’e EuroLeague daveti
Yerel Haberler “Kağılcık Ekolojik Teke Obası” törenle hizmete açıldı
Yerel Haberler Şile Belediyesi soruşturmasında 16 şüpheli gözaltına alındı
Yerel Haberler Antalya’da orman işçilerine MYK sınavı yapıldı
Yerel Haberler Ekmek meselesi ATSO gündeminde
Yerel Haberler BHA Genel Müdürü Kaçar, Manavgat’ın değerlerini kaleme aldı
Yerel Haberler Keçiborlu’da hizmet sahada şekilleniyor
Yerel Haberler Van TSO Heyeti Mersin Büyükşehir Belediyesi’nde ağırlandı
Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021