Yerel Haberler - 22.06.2026 - 0:00
İSTANBUL – BHA
1994 doğumlu golcü oyuncu, kendisini 3 yıllığına Fenerbahçe’ye bağlayan sözleşmeye imza attı. Chobani Stadı’nda düzenlenen imza törenine Kulüp Başkanı Aziz Yıldırım, yöneticiler ve futbol direktörü Oğuz Çetin de katıldı.
Yerel Haberler Milliler, ABD maçı hazırlıklarına başladı
Yerel Haberler İngiltere’de siyasi gündem değişti: Starmer görevi bıraktı
Yerel Haberler Miras tartışması kanlı bitti: Kadına bıçaklı saldırı
Yerel Haberler İran’dan Lübnan açıklaması: Barış sürecinde önemli adım
Yerel Haberler AJet’ten Babalar Günü’ne özel yüzde 30 indirim
Yerel Haberler Fenerbahçe’de Muriqi dönemi yeniden başladı
Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021