Fenerbahçe’de Muriqi dönemi yeniden başladı

Yerel Haberler - 22.06.2026 - 0:00

İSTANBUL – BHA

1994 doğumlu golcü oyuncu, kendisini 3 yıllığına Fenerbahçe’ye bağlayan sözleşmeye imza attı. Chobani Stadı’nda düzenlenen imza törenine Kulüp Başkanı Aziz Yıldırım, yöneticiler ve futbol direktörü Oğuz Çetin de katıldı.

Yerel Haberler Giresun’da film kaplı dolmuşlara denetim

Yerel Haberler Nüfus ve Vatandaşlık İşleri’nden ehliyet sahiplerine önemli uyarı

Yerel Haberler Dünya Kupası’nda yeni gün heyecanı: 5 kritik mücadele oynanacak

Yerel Haberler Elazığ’da köy camisine saldıran şahıs Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesi’ne sevk edildi

Yerel Haberler Altında yeni hafta hareketliliği

Yerel Haberler İnternet haber siteleri için yeni dönem başlıyor

Yerel Haberler Cumhurbaşkanı Erdoğan: 103 yıllık cumhuriyetin en başarılı kadrosu olduk

Yerel Haberler Milliler, ABD maçı hazırlıklarına başladı

Yerel Haberler İngiltere’de siyasi gündem değişti: Starmer görevi bıraktı

Yerel Haberler İngiltere’de sıcak hava dalgası: Kırmızı alarm verildi

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021