Fenerbahçe Beko şampiyonluğa ulaştı

Yerel Haberler - 20.06.2026 - 0:00

İSTANBUL – BHA

Sinan Erdem Spor Salonu’nda oynanan karşılaşmada ilk yarıyı 45-40 önde tamamlayan Beşiktaş GAİN, üçüncü çeyrekte de üstünlüğünü korudu. Ancak son bölümde oyuna ağırlığını koyan sarı-lacivertliler, bitime 4 saniye kala Tarık Biberovic’in üç sayılık basketiyle öne geçerek galibiyete uzandı.

Bu sonuçla üst üste üçüncü kez lig şampiyonluğunu kazanan Fenerbahçe Beko, sezonu kupayla tamamladı.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan da yayımladığı mesajda, Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi’nde üst üste üçüncü kez şampiyon olan Fenerbahçe Beko’yu ve sarı-lacivertli camiayı tebrik etti.

Yerel Haberler Üniversite adayları için kritik gün: AYT ve YDT oturumları bugün

Yerel Haberler Başkan Müçük, çiftçilerin yaşadığı sorunları Bakan Işıkhan’a iletti

Yerel Haberler Ticaret Bakanlığı mayıs verilerini açıkladı: 422 firmaya izin belgesi

Yerel Haberler TSK personelinden kara, hava ve denizde Babalar Gününe özel kutlama

Yerel Haberler Isparta’da tur otobüsü devrildi: 4 ölü, 15 yaralı

Yerel Haberler Sürücülerin gözü tabelalarda: Akaryakıtta güncel fiyatlar

Yerel Haberler Son gelişmeler sonrası altın fiyatlarında güncel durum

Yerel Haberler Meteoroloji’den yeni hafta tahmini: Sıcaklıklar yükselişe geçiyor

Yerel Haberler Haftanın son gününde hava nasıl geçecek?

Yerel Haberler Kars’ta “Çelik-2026” ve “KBRN-2026” tatbikatları gerçekleştirildi

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021