Yerel Haberler - 20.06.2026 - 0:00
İSTANBUL – BHA
Sinan Erdem Spor Salonu’nda oynanan karşılaşmada ilk yarıyı 45-40 önde tamamlayan Beşiktaş GAİN, üçüncü çeyrekte de üstünlüğünü korudu. Ancak son bölümde oyuna ağırlığını koyan sarı-lacivertliler, bitime 4 saniye kala Tarık Biberovic’in üç sayılık basketiyle öne geçerek galibiyete uzandı.
Bu sonuçla üst üste üçüncü kez lig şampiyonluğunu kazanan Fenerbahçe Beko, sezonu kupayla tamamladı.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan da yayımladığı mesajda, Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi’nde üst üste üçüncü kez şampiyon olan Fenerbahçe Beko’yu ve sarı-lacivertli camiayı tebrik etti.
Yerel Haberler Isparta’da tur otobüsü devrildi: 4 ölü, 15 yaralı
Yerel Haberler Sürücülerin gözü tabelalarda: Akaryakıtta güncel fiyatlar
Yerel Haberler Son gelişmeler sonrası altın fiyatlarında güncel durum
Yerel Haberler Haftanın son gününde hava nasıl geçecek?
Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021