Fenerbahçe Beko şampiyonluğa ulaştı

Yerel Haberler - 20.06.2026 - 0:00

İSTANBUL – BHA

Sinan Erdem Spor Salonu’nda oynanan karşılaşmada ilk yarıyı 45-40 önde tamamlayan Beşiktaş GAİN, üçüncü çeyrekte de üstünlüğünü korudu. Ancak son bölümde oyuna ağırlığını koyan sarı-lacivertliler, bitime 4 saniye kala Tarık Biberovic’in üç sayılık basketiyle öne geçerek galibiyete uzandı.

Bu sonuçla üst üste üçüncü kez lig şampiyonluğunu kazanan Fenerbahçe Beko, sezonu kupayla tamamladı.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan da yayımladığı mesajda, Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi’nde üst üste üçüncü kez şampiyon olan Fenerbahçe Beko’yu ve sarı-lacivertli camiayı tebrik etti.

Yerel Haberler AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Yayman: Türkiye yüzyılının yolu kültür ve sanattan geçecektir

Yerel Haberler Cumhurbaşkanı Erdoğan: Kahraman babalarımızın Babalar Günü’nü tebrik ediyorum

Yerel Haberler Etimesgut’ta sahipsiz hayvanlara yönelik çalışmalara düzenlenen toplantıda masaya yatırıldı

Yerel Haberler Bakan Yardımcısı Ahmet Aydın: Yapay zekâ çağında asıl mesele insan kalabilmektir

Yerel Haberler Sincan Belediyesi YKS’ye giren öğrencileri ve velilerini yalnız bırakmadı

Yerel Haberler Antalyaspor’da Ergün: “Geri adım yok”

Yerel Haberler Beypazarı’nda Şehit Aileleri ve Gaziler Babalar Günü’nde buluştu

Yerel Haberler Horasanlılar Derneği Kadın Kolları’ndan kültür ve sanat hamlesi

Yerel Haberler Kars’ta “Çalışma Hayatı Buluşmaları”: İş dünyası ve bakanlık bir araya geldi

Yerel Haberler BHA Genel Müdürü Kaçar’ın acı günü

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021