Yerel Haberler - 20.06.2026 - 0:00
İSTANBUL – BHA
Sinan Erdem Spor Salonu’nda oynanan karşılaşmada ilk yarıyı 45-40 önde tamamlayan Beşiktaş GAİN, üçüncü çeyrekte de üstünlüğünü korudu. Ancak son bölümde oyuna ağırlığını koyan sarı-lacivertliler, bitime 4 saniye kala Tarık Biberovic’in üç sayılık basketiyle öne geçerek galibiyete uzandı.
Bu sonuçla üst üste üçüncü kez lig şampiyonluğunu kazanan Fenerbahçe Beko, sezonu kupayla tamamladı.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan da yayımladığı mesajda, Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi’nde üst üste üçüncü kez şampiyon olan Fenerbahçe Beko’yu ve sarı-lacivertli camiayı tebrik etti.
Yerel Haberler AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Yayman: Türkiye yüzyılının yolu kültür ve sanattan geçecektir
Yerel Haberler Etimesgut’ta sahipsiz hayvanlara yönelik çalışmalara düzenlenen toplantıda masaya yatırıldı
Yerel Haberler Antalyaspor’da Ergün: “Geri adım yok”
Yerel Haberler BHA Genel Müdürü Kaçar’ın acı günü
Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021