Beşiktaş GAİN’e EuroLeague daveti

Yerel Haberler - 26.06.2026 - 0:00

ANKARA – BHA

Yapılan açıklamaya göre Beşiktaş GAİN ile Paris Basketball, bir yıllık “wild card” (özel davet) hakkı kazanarak 24 Eylül’de başlayacak yeni EuroLeague sezonunda yer alacak 20 takım arasına dahil edildi.

Açıklamada ayrıca, Real Madrid Baloncesto’nun 10 yıllık EuroLeague lisansının uzatılmasının yönetim kurulu tarafından onaylandığı bildirildi.

Öte yandan, EuroLeague Süper Kupa organizasyonunun 18-19 Eylül tarihlerinde düzenlenmesine karar verildiği, turnuvanın formatı ve katılımcı takımların ise ilerleyen günlerde açıklanacağı belirtildi.

Yerel Haberler Burdur Kızılkaya’da 2026 hasat sezonu başladı

Yerel Haberler Beypazarı Adliyesinde görev süreleri sona eren Hâkim ve Savcılar başka yerlere atandı

Yerel Haberler 39 saniyede kıyameti yaşadılar: Venezuela enkaz altında!

Yerel Haberler RTÜK Başkanı Daniş yayıncı kuruluşları ve futbol yorumcularını uyardı

Yerel Haberler “Eski Kastamonu Fotoğrafları”Sergisinin açılışı AKK’de gerçekleşti

Yerel Haberler Atlas Çağlayan’ın ailesine yönelik tehdit davasında hüküm verildi

Yerel Haberler Kadir İnanır 77 yaşında yaşamını yitirdi

Yerel Haberler Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan karne günü mesajı

Yerel Haberler Dijital Şiddet ve Siber Zorbalık Paneli Ankara’da gerçekleştirildi

Yerel Haberler ASİAD Heyetinden TİMBİR Genel Başkanı Dr. Basa’ya Ankara ziyareti

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021