Beşiktaş GAİN’e EuroLeague daveti

Yerel Haberler - 26.06.2026 - 0:00

ANKARA – BHA

Yapılan açıklamaya göre Beşiktaş GAİN ile Paris Basketball, bir yıllık “wild card” (özel davet) hakkı kazanarak 24 Eylül’de başlayacak yeni EuroLeague sezonunda yer alacak 20 takım arasına dahil edildi.

Açıklamada ayrıca, Real Madrid Baloncesto’nun 10 yıllık EuroLeague lisansının uzatılmasının yönetim kurulu tarafından onaylandığı bildirildi.

Öte yandan, EuroLeague Süper Kupa organizasyonunun 18-19 Eylül tarihlerinde düzenlenmesine karar verildiği, turnuvanın formatı ve katılımcı takımların ise ilerleyen günlerde açıklanacağı belirtildi.

Yerel Haberler Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan karne günü mesajı

Yerel Haberler Dijital Şiddet ve Siber Zorbalık Paneli Ankara’da gerçekleştirildi

Yerel Haberler ASİAD Heyetinden TİMBİR Genel Başkanı Dr. Basa’ya Ankara ziyareti

Yerel Haberler Hatay İskenderun’da asansör kazası

Yerel Haberler Artvin’de 22 bin 592 öğrenci karne heyecanı yaşadı

Yerel Haberler Kırıkhan MEM şampiyon oldu

Yerel Haberler AKK Ankara’ya İz Bırakanların konuğu Prof. Dr. Ahmet Davutoğlu oldu

Yerel Haberler Hatay Samandağ’da karne sevinci

Yerel Haberler AKK’de geri dönüşümün önemine dair panel gerçekleştirildi

Yerel Haberler Mehir Aile Platformu’ndan Brüksel Ticaret Müşavirliğine ziyaret

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021