Yerel Haberler - 01.12.2025 - 14:44
NAZLI ÖNGÖREN / ANKARA – BHA
Demiralp, ziyarete ilişkin sosyal medya paylaşımında Şahin’e yeni görevi için başarı dileklerini ileterek, “Yeni dönemde ülkemizin dijital vizyonuna değer katacak çalışmaların artarak süreceğine inanıyorum.” ifadelerini kullandı.
Ziyarete dair paylaşımda bulunan Türk Telekom Genel Müdürü Ebubekir Şahin ise Bakan Yardımcısı Demiralp’i ağırlamaktan memnuniyet duyduklarını belirtti. Şahin, “Sürdürülebilirlik ve dijital dönüşüm alanındaki çalışmalarımıza ilişkin yaptığımız kapsamlı değerlendirmeler, geleceğe yönelik yol haritamız için önemli bir katkı sağladı. Nazik ziyaretleri için Sayın Bakan Yardımcımıza teşekkür ediyor, güçlü iş birliğimizin önümüzdeki dönemlerde daha da pekişmesini diliyorum.” dedi.
Yerel Haberler Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan karne günü mesajı
Yerel Haberler Hatay İskenderun’da asansör kazası
Yerel Haberler Artvin’de 22 bin 592 öğrenci karne heyecanı yaşadı
Yerel Haberler Kırıkhan MEM şampiyon oldu
Yerel Haberler Hatay Samandağ’da karne sevinci
Yerel Haberler AKK’de geri dönüşümün önemine dair panel gerçekleştirildi
Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021