Bakan Yardımcısı Demiralp’ten Türk Telekom Genel Müdürü Şahin’e ziyaret

Yerel Haberler - 01.12.2025 - 14:44

NAZLI ÖNGÖREN / ANKARA – BHA

Demiralp, ziyarete ilişkin sosyal medya paylaşımında Şahin’e yeni görevi için başarı dileklerini ileterek, “Yeni dönemde ülkemizin dijital vizyonuna değer katacak çalışmaların artarak süreceğine inanıyorum.” ifadelerini kullandı.

Ziyarete dair paylaşımda bulunan Türk Telekom Genel Müdürü Ebubekir Şahin ise Bakan Yardımcısı Demiralp’i ağırlamaktan memnuniyet duyduklarını belirtti. Şahin, “Sürdürülebilirlik ve dijital dönüşüm alanındaki çalışmalarımıza ilişkin yaptığımız kapsamlı değerlendirmeler, geleceğe yönelik yol haritamız için önemli bir katkı sağladı. Nazik ziyaretleri için Sayın Bakan Yardımcımıza teşekkür ediyor, güçlü iş birliğimizin önümüzdeki dönemlerde daha da pekişmesini diliyorum.” dedi.

Yerel Haberler Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan karne günü mesajı

Yerel Haberler Dijital Şiddet ve Siber Zorbalık Paneli Ankara’da gerçekleştirildi

Yerel Haberler ASİAD Heyetinden TİMBİR Genel Başkanı Dr. Basa’ya Ankara ziyareti

Yerel Haberler Hatay İskenderun’da asansör kazası

Yerel Haberler Artvin’de 22 bin 592 öğrenci karne heyecanı yaşadı

Yerel Haberler Kırıkhan MEM şampiyon oldu

Yerel Haberler AKK Ankara’ya İz Bırakanların konuğu Prof. Dr. Ahmet Davutoğlu oldu

Yerel Haberler Hatay Samandağ’da karne sevinci

Yerel Haberler AKK’de geri dönüşümün önemine dair panel gerçekleştirildi

Yerel Haberler Mehir Aile Platformu’ndan Brüksel Ticaret Müşavirliğine ziyaret

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021