ASÜ AB Projesine Dâhil Oldu

Eğitim - 17.06.2021 - 15:37

COVID 19’la mücadele kapsamında hazırlanan “Nanoteknoloji Eğitiminde Dijital Üniversite (Nano-Kod)” isimli proje, içerisinde Aksaray Üniversitesi’nin de (ASÜ) yer aldığı, farklı ülkelerden üniversitelerin ortaklığında gerçekleştirilecek.

 

Proje, nanoteknoloji öğretiminin uzaktan eğitim sistemiyle yapılabilmesine ve yeniden düzenlenmesine imkân tanıyor. Erasmus+ KA226 “Yüksek Öğrenimde Dijital Hazırlık Aksiyon 2” kapsamında hazırlanan çalışmada “Nano-Kodlu Dijital Üniversite Tasarımı ve Kurulumu,” “Dijital Yeterlilik Kavramı,” “Dijital Yükseköğretim İçin Nano-Kod Yenilikçi Modeli ve Müfredatı” gibi özel başlıklar ele alınacak. ASÜ’nün de içinde bulunduğu AB projesi, Bulgaristan, Yunanistan ve Almanya’dan üniversitelerin ortaklığında gerçekleştirilecek. ASÜ Sağlık Bilimleri Fakültesi Dekanı Prof. Dr. İbrahim Örün’ün yürütücüsü olduğu projede, Doç. Dr. Belda Erkmen de Araştırmacı olarak görev alıyor.

 

ASÜ Rektörü Prof. Dr. Yusuf Şahin, böylesi önemli bir projeye katkı sunan herkese teşekkür etti ve tüm ekibe çalışmalarında başarılar diledi.

Eğitim Eskader’in düzenlediği “Babıabi Sohbetleri” Programında, D. Mehmet Doğan konuşuldu

Eğitim Meteoroloji’den çifte uyarı: Sağanak yağış ve kuvvetli rüzgara dikkat

Eğitim Haziran ayı doğum yardımı ödemeleri annelerin hesaplarına geçti

Eğitim Burdur lisesi mezuniyet töreninde Japon esintisi

Eğitim Dünya Kupası’nda tarihi rekor: Tribünlerde 3,6 milyon seyirci

Eğitim Beşiktaş GAİN’e EuroLeague daveti

Eğitim “Kağılcık Ekolojik Teke Obası” törenle hizmete açıldı

Eğitim Şile Belediyesi soruşturmasında 16 şüpheli gözaltına alındı

Eğitim Antalya’da orman işçilerine MYK sınavı yapıldı

Eğitim Ekmek meselesi ATSO gündeminde

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021