Yerel Haberler - 18.01.2026 - 14:00
ANKARA – BHA
Dünya sıralamasında 112. sırada yer alan 23 yaşındaki milli sporcu, Melbourne’de düzenlenen turnuvanın tek kadınlar ilk turunda turnuvanın 11 numaralı seribaşı Alexandrova ile karşı karşıya geldi.
Geçtiğimiz yıl Wimbledon’da üçüncü turda mağlup olduğu rakibine karşı bu kez etkili bir performans sergileyen Zeynep, ilk sette 5-2 geriye düşmesine ve iki set puanı vermesine rağmen oyunu bırakmadı. Kritik anlarda direnç gösteren milli tenisçi, ilk seti 7-5 kazanmayı başardı.
İkinci sete servis kırarak başlayan Zeynep Sönmez, 3-1 öne geçmesine karşın Alexandrova’nın üst üste aldığı oyunlarla seti 6-4 kaybetti ve mücadele final setine taşındı.
Final setine 3-0 geride başlayan Zeynep, yaklaşık 15 dakika süren altıncı oyunun ardından skoru eşitledi. Karşılıklı servis kırmalarının ardından 5-4 öne geçen milli tenisçi, dördüncü maç puanını değerlendirerek seti 6-4, toplamda ise 2 saat 37 dakika süren karşılaşmayı 2-1 kazandı.
Bu sonuçla Zeynep Sönmez, Avustralya Açık ana tablosunda teklerde maç kazanan ilk Türk kadın tenisçi olarak tarihe geçti. Milli sporcu, ikinci turda Macar Anna Bondar ile ABD’li Elizabeth Mandlik arasındaki eşleşmenin galibiyle karşılaşacak.
Yerel Haberler Yağışlar arttı, barajlardaki doluluk oranı yüzde 81’i aştı
Yerel Haberler Isparta Eğirdir’de otomobilde 2 genç ölü bulundu
Yerel Haberler Süper Lig kulüplerinin yeni sezon bütçe sınırları belli oldu
Yerel Haberler TOKİ’den vatandaşlara sahte site uyarısı
Yerel Haberler Barajlardaki su seviyesi artık her gün açıklanacak
Yerel Haberler Kaymakam’dan yeni emniyet müdürüne ziyaret
Yerel Haberler Yeşilyurt’ta 5 bin 970 öğrenciye sıfır atık eğitimi
Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021