Yerel Haberler - 22.06.2026 - 0:00
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, hafta sonunda Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) dolayısıyla kimlik sorunu yaşayan adayların mağdur olmaması için nüfus müdürlüklerinin kesintisiz hizmet verdiğini açıkladı. Açık tutulan müdürlüklerde iki gün boyunca toplam 3 bin 25 kimlik kartı başvurusu alınırken, adayların sınavlara zamanında katılımı sağlandı.
Konuyla ilgili açıklama yapan Bakan Çiftçi, “YKS maratonunu geride bırakırken, bir evladımızın dahi hayaline ulaşmasına engel olmamak için Nüfus Müdürlüklerimiz hafta sonu boyunca görev başındaydı. Açık tutulan nüfus müdürlüklerimizde; cumartesi günü 2 bin 274, pazar günü 751 olmak üzere toplam 3 bin 25 kimlik kartı başvurusu alınarak adaylarımızın sınavlarına zamanında katılmaları sağlandı. Gençlerimizin hayallerine giden yolda büyük bir sorumluluk bilinciyle görev yapan nüfus personelimize, sınav sürecinin huzur ve güven içerisinde tamamlanması için emek veren tüm İçişleri Ailemizin mensuplarına teşekkür ediyor; tüm evlatlarımızın emeklerinin karşılığını almalarını temenni ediyorum” ifadelerini kullandı.
Yerel Haberler Giresun’da film kaplı dolmuşlara denetim
Yerel Haberler Elazığ’da köy camisine saldıran şahıs Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesi’ne sevk edildi
Yerel Haberler Altında yeni hafta hareketliliği
Yerel Haberler İnternet haber siteleri için yeni dönem başlıyor
Yerel Haberler Milliler, ABD maçı hazırlıklarına başladı
Yerel Haberler İngiltere’de siyasi gündem değişti: Starmer görevi bıraktı
Yerel Haberler İngiltere’de sıcak hava dalgası: Kırmızı alarm verildi
Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021