Yeniden Refah Partisi Aksaray İl Başkanı istifa etti

Ana Manşet - 09.06.2024 - 11:11

Yeniden Refah Partisi  Aksaray İl Başkanı Mustafa Selvi, yaptığı açıklamayla il başkanlığından istifa ettiğini duyurdu.

Yeniden Refah Partisi Aksaray İl Başkanı Mustafa Selvi, 3 Aralık 2023’te başladığı görevinden 8 Haziran 2024 itibarıyla istifa ettiğini açıkladı. Selvi, istifa kararını şahsi nedenlere dayandırdı.

Yeniden Refah Partisi Aksaray İl Başkanı Mustafa Selvi, bu sabah yaptığı paylaşımlarla partinin il başkanlığından istifa ettiğini açıkladı. Selvi, 3 Aralık 2023 tarihinde atandığı Yeniden Refah Partisi İl Başkanlığı görevinden, 8 Haziran 2024 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere ayrıldığını belirtti. Mustafa Selvi, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, istifa kararının tamamen şahsi nedenlere dayandığını ifade etti. Selvi, “Şahsi nedenlerden dolayı Yeniden Refah Partisi  Aksaray İl Başkanlığı’ndan istifa ediyorum. Kamuoyuna duyurulur” diyerek istifasını kamuoyuyla paylaştı. Selvi’nin istifası, partinin  Aksaray’daki teşkilatında önemli bir değişikliğe işaret ediyor.

Ana Manşet BHA Genel Müdürü Kaçar, Manavgat’ın değerlerini kaleme aldı

Ana Manşet Keçiborlu’da hizmet sahada şekilleniyor

Ana Manşet Van TSO Heyeti Mersin Büyükşehir Belediyesi’nde ağırlandı

Ana Manşet Gram ve çeyrek altında düşüş rüzgarı

Ana Manşet Beypazarı’nda 10.250 öğrenci karnelerini aldı

Ana Manşet Burdur Kızılkaya’da 2026 hasat sezonu başladı

Ana Manşet Beypazarı Adliyesinde görev süreleri sona eren Hâkim ve Savcılar başka yerlere atandı

Ana Manşet 39 saniyede kıyameti yaşadılar: Venezuela enkaz altında!

Ana Manşet RTÜK Başkanı Daniş yayıncı kuruluşları ve futbol yorumcularını uyardı

Ana Manşet “Eski Kastamonu Fotoğrafları”Sergisinin açılışı AKK’de gerçekleşti

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021