Süper Lig’de 6 kulüp disipline sevk edildi

Yerel Haberler - 21.01.2026 - 7:32

ANKARA – BHA

TFF tarafından yapılan açıklamaya göre Fenerbahçe, Beşiktaş, Göztepe ve Antalyaspor, taraftarlarının neden olduğu çirkin ve kötü tezahürat gerekçesiyle disiplin kuruluna gönderildi. Trabzonspor’un çirkin ve kötü tezahüratın yanı sıra saha olayları nedeniyle PFDK’ye sevk edildiği belirtildi. Samsunspor’un ise saha olayları sebebiyle disipline gönderildiği aktarıldı.

Yerel Haberler Fenerbahçe’de Muriqi dönemi yeniden başladı

Yerel Haberler MEB’den öğrencilere etkinlik haftası: Karne öncesi eğlenceli final

Yerel Haberler Elazığ’da ruhsatsız silah operasyonu: 5 tabanca ele geçirildi

Yerel Haberler UDSP yabancı dil sınavı için giriş belgeleri yayımlandı

Yerel Haberler Adalar Belediyesi soruşturmasında 42 kişi adliyeye gönderildi

Yerel Haberler Sivas’ta Merkez Cami Külliyesine Güreş Salonu Projesi hayata geçirilecek

Yerel Haberler Elazığ İl Sağlık Müdürlüğü’nden sıcak hava uyarısı

Yerel Haberler Tunceli’de mantar ararken kaybolmayın! AFAD’dan hayati uyarı

Yerel Haberler VNL’den Başkent Ankara’ya kalıcı voleybol mirası

Yerel Haberler Rize Personel Eğitim Merkezi’ne Kenan İpek’in adı verildi

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021