Yerel Haberler - 07.03.2026 - 0:00
ANKARA-BHA
Buna göre, 1 Nisan’a kadar yapılacak kontrollerde sürücülere ceza kesilmeyecek.
İçişleri Bakanlığından edinilen bilgilere göre, standart dışı plaka kullanımına yönelik denetimler devam edecek ancak bu süreçte uygulamalar yalnızca rehberlik ve bilgilendirme amacıyla gerçekleştirilecek. Denetimler sırasında sürücülere plaka standartları hakkında bilgi verilecek ve eksikliklerin giderilmesi için uyarıda bulunulacak.
1 Nisan’dan sonra ise standart dışı plaka kullanan sürücülere yönelik cezai işlemlerin yeniden uygulanması bekleniyor.
Yerel Haberler Kars Kalesi manzarasında unutulmaz evlilik teklifi
Yerel Haberler AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Yayman: Türkiye yüzyılının yolu kültür ve sanattan geçecektir
Yerel Haberler Etimesgut’ta sahipsiz hayvanlara yönelik çalışmalara düzenlenen toplantıda masaya yatırıldı
Yerel Haberler Antalyaspor’da Ergün: “Geri adım yok”
Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021