SAĞLIK-SEN Aksaray’da Sendikal Çalışmalarını Sürdürüyor

Ana Manşet - 03.02.2026 - 12:12

Sağlık-Sen Aksaray Şube Başkanı Rıfat Kaya, sendikal mücadelenin sahada yürütüldüğünü vurgulayarak, “Durmak yok, sendikal çalışmaya devam” mesajı verdi.

Sağlık-Sen Aksaray Şube Başkanı Rıfat Kaya, sağlık çalışanlarının hak ve taleplerini yakından takip etmeye devam ettiklerini belirtti. Sahadan gelen bir anlayışla hareket ettiklerini ifade eden Kaya, sendikal çalışmaların yine sahada, çalışanlarla birebir temas halinde sürdürüldüğünü söyledi.

Aksaray genelinde gerçekleştirilen ziyaretler ve saha çalışmaları kapsamında sağlık çalışanlarının sorunlarını dinlediklerini belirten Rıfat Kaya, çözüm odaklı sendikacılık anlayışıyla hareket ettiklerini vurguladı. Kaya, “Sahadan geldik, sahadayız. Sağlık çalışanlarımızın sesi olmaya devam edeceğiz” dedi.

Sağlık-Sen’in Aksaray’daki faaliyetlerinin aralıksız devam edeceğini ifade eden Kaya, birlik ve dayanışma içinde sağlık çalışanlarının haklarını savunmayı sürdüreceklerini belirtti.

Ana Manşet AKK Ankara’ya İz Bırakanların konuğu Prof. Dr. Ahmet Davutoğlu oldu

Ana Manşet Hatay Samandağ’da karne sevinci

Ana Manşet AKK’de geri dönüşümün önemine dair panel gerçekleştirildi

Ana Manşet Mehir Aile Platformu’ndan Brüksel Ticaret Müşavirliğine ziyaret

Ana Manşet AKK’de Söz Onda-Deneyim Paylaşım Platformu söyleşileri devam ediyor: Programın konuğu Prof. Dr. Ahmet Davutoğlu

Ana Manşet Nallıhan’da öğrenciler karnelerine kavuştu

Ana Manşet Gençlik ve Spor Bakanlığı 1200 sözleşmeli antrenör istihdam edecek

Ana Manşet A Milli Takım, Dünya Kupası’nı ABD galibiyetiyle noktaladı

Ana Manşet Milletvekilinin karıştığı feci kazada 1 can kaybı

Ana Manşet Eskader’in düzenlediği “Babıabi Sohbetleri” Programında, D. Mehmet Doğan konuşuldu

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021