Yerel Haberler - 03.10.2025 - 16:45
ORDU-BHA
Ordu’da yapılacaklar listesine yeni bir klasik eklendi. Teleferikle Boztepe’ye çıkmak ve sahilde yürüyüş yapmak kadar, Kuzey Yıldızı Teknesi ile denize açılmak da şehrin vazgeçilmez aktiviteleri arasında yerini aldı.
Ordu Büyükşehir Belediyesi tarafından hayata geçirilen Kuzey Yıldızı Teknesi, yaz sezonunda hem Orduluların hem de kenti ziyaret eden yerli ve yabancı turistlerin yoğun ilgisini gördü. Ordu’nun eşsiz manzarasını denizden izleme imkânı sunan tekne, bu yıl 20 bin ziyaretçiyi ağırladı. Sefer saatlerinde dolup taşan tekne, kentin turizmde yükselen değerlerinden biri olduğunu bir kez daha kanıtladı.
Kuzey Yıldızı Teknesi, sadece Ordulular için değil şehir dışından gelen misafirler için de cazibe noktası oldu. Ordu’da turizm deneyiminin önemli bir parçası haline gelen tekne, her geçen yıl artan ilgiyle birlikte şehrin turizm markaları arasında kendine sağlam bir yer edindi.
Önümüzdeki sezonlarda da seferlerine devam edecek olan Kuzey Yıldızı Teknesi, misafirlerine unutulmaz anılar yaşatmayı sürdürecek.
Yerel Haberler Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan karne günü mesajı
Yerel Haberler Hatay İskenderun’da asansör kazası
Yerel Haberler Artvin’de 22 bin 592 öğrenci karne heyecanı yaşadı
Yerel Haberler Kırıkhan MEM şampiyon oldu
Yerel Haberler Hatay Samandağ’da karne sevinci
Yerel Haberler AKK’de geri dönüşümün önemine dair panel gerçekleştirildi
Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021