Yerel Haberler - 06.03.2026 - 0:00
ORDU – BHA
Ordu Büyükşehir Belediyesi Zabıta ekipleri, ramazan ayı nedeniyle kent merkezinde gerçekleştirdiği operasyonla dilencilere yönelik denetimlerini sıklaştırdı. Vatandaşların dini duygularını istismar ederek haksız kazanç elde eden kişilere yönelik yapılan çalışmada, çok sayıda dilenci yakalandı.
Zabıta ekipleri tarafından yakalanan şahısların dilencilikten elde ettiği paralara el koyuldu, Kabahatler Kanunu kapsamında cezai işlem uygulandı. Özellikle cami önleri, kavşaklar ve yoğun insan trafiğinin olduğu bölgelerde denetimlerin artarak devam edeceği belirtilerek, vatandaşlardan bu tür kişilere karşı duyarlı olmalarını ve herhangi bir olumsuzluk gördüklerinde durumu ALO 153’e bildirmeleri istendi.
Yerel Haberler Isparta’da tur otobüsü devrildi: 4 ölü, 15 yaralı
Yerel Haberler Sürücülerin gözü tabelalarda: Akaryakıtta güncel fiyatlar
Yerel Haberler Son gelişmeler sonrası altın fiyatlarında güncel durum
Yerel Haberler Haftanın son gününde hava nasıl geçecek?
Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021