Öğrenci ve Öğretmenlerimiz Avrupa’da

Ana Manşet - 11.05.2023 - 22:03

Aksaray İl Milli Eğitim Müdürlüğü Ar-Ge Birimi tarafından sunulan, Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı (Türkiye Ulusal Ajansı) tarafından desteklenen ve Erasmus+ programı kapsamında kabul edilen Okul Eğitimi ve Mesleki Eğitim alanında akredite kurum olarak kabul edilmiştir. Proje kapsamında 2022-2023 eğitim öğretim döneminde Okul Eğitimi alanında 189.000 Avro; Mesleki Eğitim alanında ise 214.962 Avro olmak üzere toplam 403.962 Avro hibe almaya hak kazanmıştır. Aksaray İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yürütülen Erasmus+ Okul Eğitimi Akreditasyonu ve Mesleki Eğitim Akreditasyonu Projeleri kapsamında 2022-2023 eğitim öğretim yılında 118 öğrenci, 134 öğretmen olmak üzere toplamda 252 kişinin yurt dışı hareketliliği gerçekleştirildi. Projeler kapsamında Avrupa’nın çeşitli ülkelerinde öğrenciler ve öğretmenler işbaşı izleme, öğrenci grup çalışmaları, kısa dönem öğrenci staj faaliyetleri, kurs olmak üzere birçok programda yer aldılar.

Ana Manşet Şile Belediyesi soruşturmasında 16 şüpheli gözaltına alındı

Ana Manşet Antalya’da orman işçilerine MYK sınavı yapıldı

Ana Manşet Ekmek meselesi ATSO gündeminde

Ana Manşet BHA Genel Müdürü Kaçar, Manavgat’ın değerlerini kaleme aldı

Ana Manşet Keçiborlu’da hizmet sahada şekilleniyor

Ana Manşet Gram ve çeyrek altında düşüş rüzgarı

Ana Manşet Beypazarı’nda 10.250 öğrenci karnelerini aldı

Ana Manşet Burdur Kızılkaya’da 2026 hasat sezonu başladı

Ana Manşet Beypazarı Adliyesinde görev süreleri sona eren Hâkim ve Savcılar başka yerlere atandı

Ana Manşet 39 saniyede kıyameti yaşadılar: Venezuela enkaz altında!

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021