Kırıkkale’de kadim gelenek yaşatılıyor

Yerel Haberler - 24.02.2026 - 0:00

KIRIKKALE – BHA 

Kırıkkale Belediyesi, Ramazan ayı boyunca camilerde teravih namazı sonrası gül suyu uygulamasını sürdürüyor. Belediye ekipleri, kent genelindeki camilerde ibadet sonrası cemaate gül suyu ikram ederek kadim bir geleneği yaşatmaya devam ediyor. Belediye yetkilileri, uygulamanın Ramazan ayının manevi atmosferine katkı sunduğunu ve vatandaşların ibadetlerini daha huzurlu bir ortamda gerçekleştirebilmeleri amacıyla çalışmaların titizlikle yürütüldüğünü belirtti. Kent genelinde aralıksız devam eden uygulama ile Ramazan’ın manevi ikliminin şehrin dört bir yanında hissedilmesinin hedeflendiği ifade edildi. Kırıkkale Belediyesi, Ramazan ayı boyunca benzer etkinliklerle vatandaşların yanında olmaya devam edeceklerini bildirdi.

Yerel Haberler YKS’de kimlik engeline geçit verilmedi

Yerel Haberler AK Parti’den 12. Yargı Paketi: 30 maddelik teklif TBMM’ye sunuldu

Yerel Haberler Başkan Taşkın’dan Prof. Dr. Sezai Yılmaz’a ziyaret

Yerel Haberler AKK toplumsal şiddete yönelik düzenlenen panele ev sahipliği yaptı

Yerel Haberler Giresun’da film kaplı dolmuşlara denetim

Yerel Haberler Nüfus ve Vatandaşlık İşleri’nden ehliyet sahiplerine önemli uyarı

Yerel Haberler İki haftalık uyuşturucu operasyonlarında binlerce şüpheliye işlem

Yerel Haberler Ankara Üniversitesi Rektörü, Beypazarı Meslek Yüksekokulu’nu ziyaret etti

Yerel Haberler Dünya Kupası’nda yeni gün heyecanı: 5 kritik mücadele oynanacak

Yerel Haberler Elazığ’da köy camisine saldıran şahıs Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesi’ne sevk edildi

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021