Kırıkkale’de Dünya Obezite Günü’ne özel seminer

Yerel Haberler - 05.03.2026 - 0:00

KIRIKKALE – BHA 

Kırıkkale Belediyesi, 4 Mart Dünya Obezite Günü kapsamında Belediye Meclis Salonu’nda bilgilendirme semineri düzenledi. Programda obeziteyle mücadelede sağlıklı ve dengeli beslenmenin önemi ele alındı. Diyetisyen Fatma Zengin’in sunum gerçekleştirdiği seminerde, özellikle Ramazan ayında doğru beslenme alışkanlıkları ve toplumda sıkça doğru bilindiği halde yanlış uygulanan beslenme alışkanlıkları hakkında katılımcılara bilgiler verildi.

Sunumda dengeli beslenmenin obeziteyle mücadelede önemli bir rol oynadığı vurgulandı. Programın sonunda katılımcılara yönelik vücut analizi yapılırken, çocuklar için ise büyüme eğrisi analizi gerçekleştirildi. Etkinliğe katılan vatandaşlar, sağlıklı yaşam konusunda uzmanlardan bilgi alma fırsatı buldu. Kırıkkale Belediyesi yetkilileri, sağlıklı bir toplum oluşturmak amacıyla bilgilendirme ve farkındalık çalışmalarını sürdüreceklerini ifade etti.

Yerel Haberler YKS’de kimlik engeline geçit verilmedi

Yerel Haberler Giresun’da film kaplı dolmuşlara denetim

Yerel Haberler Dünya Kupası’nda yeni gün heyecanı: 5 kritik mücadele oynanacak

Yerel Haberler Altında yeni hafta hareketliliği

Yerel Haberler İnternet haber siteleri için yeni dönem başlıyor

Yerel Haberler Milliler, ABD maçı hazırlıklarına başladı

Yerel Haberler İngiltere’de siyasi gündem değişti: Starmer görevi bıraktı

Yerel Haberler Miras tartışması kanlı bitti: Kadına bıçaklı saldırı

Yerel Haberler İran’dan Lübnan açıklaması: Barış sürecinde önemli adım

Yerel Haberler Ticaret Bakanlığı mayıs verilerini açıkladı: 422 firmaya izin belgesi

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021