Yerel Haberler - 26.06.2026 - 0:00
Hüseyin ZORKUN / HATAY – BHA
Hatay’ın İskenderun ilçesinde bulunan İskenderun Devlet Hastanesi A Blok’ta sabah saatlerinde yaşanan olayda, hasta asansörü arıza nedeniyle ani şekilde zemin seviyesine indi. Olay sırasında asansör içerisinde bir hastane personelinin bulunduğu öğrenildi.
İhbar üzerine hastane yönetimi ve teknik ekipler bölgeye yönlendirilirken, Başhekim Dr. Adem Sarı da olay yerine gelerek çalışmaları yakından takip etti. Asansörde bulunan sağlık çalışanı tedbir amaçlı acil servise alınarak gözetim altına alındı.
Olayın ardından asansör kullanıma kapatılırken teknik inceleme başlatıldı. Başhekim Dr. Adem Sarı’nın talimatıyla kazanın nedeninin belirlenmesi amacıyla idari soruşturma açıldığı bildirildi.
Yetkililer, asansörde meydana gelen arızanın tüm yönleriyle araştırıldığını ve gerekli güvenlik önlemlerinin alınacağını belirtti.
Yerel Haberler Burdur lisesi mezuniyet töreninde Japon esintisi
Yerel Haberler Beşiktaş GAİN’e EuroLeague daveti
Yerel Haberler “Kağılcık Ekolojik Teke Obası” törenle hizmete açıldı
Yerel Haberler Şile Belediyesi soruşturmasında 16 şüpheli gözaltına alındı
Yerel Haberler Antalya’da orman işçilerine MYK sınavı yapıldı
Yerel Haberler Ekmek meselesi ATSO gündeminde
Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021