Yerel Haberler - 17.12.2025 - 13:10
İSTANBUL-BHA
İstanbul Büyükçekmece Adliyesi’nde emanet bürosunda meydana gelen hırsızlık olayıyla ilgili yürütülen soruşturmada yeni bir gelişme yaşandı. Uzun süredir işe gelmediği belirlenen hizmetli memur Erdal Timurtaş hakkında kırmızı bülten çıkarıldı.
Adliyede yapılan denetimlerde, emanet bürosunda muhafaza edilen 25 kilogram altın ile 50 kilogram gümüşün kayıp olduğu tespit edildi. Bunun üzerine savcılık tarafından soruşturma başlatıldı.
Savcılığın talimatıyla yapılan incelemelerde, çalınan altın ve gümüşün toplam değerinin yaklaşık 147 milyon lira olduğu belirlendi. Olayın ardından Erdal Timurtaş ile emanet bürosunun anahtarının bulunduğu tespit edilen Kemal D. hakkında gözaltı kararı verildi. Kemal D. gözaltına alınırken, Timurtaş’a ulaşılamadı.
Yapılan araştırmalarda, Erdal Timurtaş’ın eşi Esma Timurtaş ve çocuklarıyla birlikte 19 Kasım’da Sabiha Gökçen Havalimanı’ndan İngiltere’ye uçtuğu tespit edildi. Bunun üzerine savcılığın talebiyle Erdal Timurtaş ve Esma Timurtaş hakkında kırmızı bülten çıkarılması talep edildi. Talep kabul edilerek şüpheliler hakkında kırmızı bülten düzenlendi.
Yerel Haberler TOKİ’den vatandaşlara sahte site uyarısı
Yerel Haberler Barajlardaki su seviyesi artık her gün açıklanacak
Yerel Haberler Kaymakam’dan yeni emniyet müdürüne ziyaret
Yerel Haberler Yeşilyurt’ta 5 bin 970 öğrenciye sıfır atık eğitimi
Yerel Haberler Çevrefest, Güdül’de ilgi gördü
Yerel Haberler İspanyol Basını Çorum’u yazdı
Yerel Haberler Hanımınçiftliği’nde vatandaşlardan başkanlara doğrudan talep
Yerel Haberler Gastronominin Oscar’ı bir kez daha BAÜN’e
Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021