Yerel Haberler - 19.06.2026 - 0:00
ANTALYA – BHA
Genel kurulun ardından konuşan yeni başkan Mustafa Ergün, Antalyaspor’un geçmişte yaşadığı zorluklara rağmen taraftar desteğini hiç kaybetmediğini belirterek, kulübe hizmet eden tüm eski başkanlara teşekkür etti.
Aday çıkmaması nedeniyle göreve talip olduğunu ifade eden Ergün, “Bu kulübün anahtarını güvenliğe teslim edip gitme şansımız yoktu. Artık birlik olma zamanı. Takımımızı yeniden Süper Lig’e çıkaracağımıza inanıyoruz” dedi.
Bazı çevrelerin kulübün yaşadığı süreç üzerinden algı oluşturduğunu savunan Ergün, transfer yasağı konusunda gerçeği yansıtmayan haberler yapıldığını öne sürdü. Antalyaspor için sorumluluk almaktan kaçanların bugün eleştiri yaptığını söyleyen Ergün, “Biz buradayız ve korkmuyoruz. Elimizi değil, gövdemizi taşın altına koyuyoruz” ifadelerini kullandı.
Son iki haftada yaklaşık 80 milyon TL ödeme yaptıklarını açıklayan Ergün, önümüzdeki günlerde de en az 100 milyon TL’lik ödeme planlandığını belirtti. Antalyaspor’un kritik bir süreçten geçtiğini vurgulayan yeni başkan, kulübe destek verilmesi çağrısında bulundu.
29 kişilik yönetim listesini tamamlayamayan Mustafa Ergün, divana 13 kişilik yönetim kurulu listesi sundu. Yapılan oylama sonucunda liste oy birliğiyle kabul edildi.
Böylece Antalyaspor’da yeni yönetim resmen göreve başlarken, kulübün önündeki en büyük gündem maddeleri mali yapılandırma ve yeniden Süper Lig hedefi olacak.
Yerel Haberler Kars’ta mezarlıklar yabani otlardan temizleniyor
Yerel Haberler 2026 YKS soru ve cevapları erişime açıldı
Yerel Haberler Kars Kalesi manzarasında unutulmaz evlilik teklifi
Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021