Ana Manşet - 15.04.2022 - 8:50
Aksaray Belediyesporda yeni başkan futbol dünyasının yakından tanıdığı Murat Koç oldu. Hamit Özkök ve yönetimin geçtiğimiz hafta görevlerinden istifa etmesinin ardından siyah beyazlılarda profesyonel futbol serüveninde 5. başkanı Aksaray belediyesi Spor İşleri Müdürü Murat Koç oldu. Belediye başkanı Evren Dinçer’in talimatları ile ligin bitimine 5 hafta kala takımda yönetim belirsizliği de sona erdi. Murat Koç bal liginde de siyah beyazlılarının başkanlığını yaparken yeniden siyah beyazlıların başkanı oldu. Kulübümüz de Genel kaptanlık görevine ise Aksaraysporumuzun Bal liginden 3. lige çıkmasında büyük emekleri olan Nedim Deniz getirilmiştir.
Ana Manşet Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan karne günü mesajı
Ana Manşet Hatay İskenderun’da asansör kazası
Ana Manşet Kırıkhan MEM şampiyon oldu
Ana Manşet Hatay Samandağ’da karne sevinci
Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021