Aksaray OSB’de bulunan geri dönüşüm fabrikası alevlere teslim oldu

Asayiş - 13.06.2022 - 9:11

AKSARAY – Yangın, Organize Sanayi Bölgesinde yumurta viyol üretimi yapan fabrikanın geri dönüşüm deposunda meydana geldi.

Edinilen bilgiye göre, yumurta viyol üretimi için toplanarak fabrikanın geri dönüşüm deposunda muhafaza edilen bin 500 ton kağıt henüz belirlenemeyen bir nedenle yanmaya başladı.

Akşam saatlerinde çıkan yangında alevler kısa sürede tüm depoyu sararken fabrika yetkilileri tarafından durum 112 Acil Çağrı Merkezine bildirildi. İhbar üzerine olay yerine Aksaray Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ekipleri, İl Afet Acil (AFAD) Müdürlüğü ve Jandarma ekipleri sevk edildi.

Kısa sürede olay yerine gelen itfaiye ve AFAD ekipleri yangını söndürme çalışması başlatırken, jandarma ekipleri çevrede güvenlik önlemi aldı. Yaklaşık 5 saat süren çalışma sonucu yangın kontrol altına alındı. Onlarca itfaiye ve kurtarma ekibinin fabrika bahçesindeki yangının soğutma çalışmalarının devam ederken öte yandan yangının çıkış nedeni araştırılıyor.

Asayiş Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan karne günü mesajı

Asayiş Dijital Şiddet ve Siber Zorbalık Paneli Ankara’da gerçekleştirildi

Asayiş ASİAD Heyetinden TİMBİR Genel Başkanı Dr. Basa’ya Ankara ziyareti

Asayiş Hatay İskenderun’da asansör kazası

Asayiş Artvin’de 22 bin 592 öğrenci karne heyecanı yaşadı

Asayiş Kırıkhan MEM şampiyon oldu

Asayiş AKK Ankara’ya İz Bırakanların konuğu Prof. Dr. Ahmet Davutoğlu oldu

Asayiş Hatay Samandağ’da karne sevinci

Asayiş AKK’de geri dönüşümün önemine dair panel gerçekleştirildi

Asayiş Mehir Aile Platformu’ndan Brüksel Ticaret Müşavirliğine ziyaret

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021