Aksaray Belediyespor Yönetim Kurulu Vali Pekmez’i ziyaret etti

Aksaray Haberleri - 04.10.2016 - 9:28

68 Aksaray Belediyespor Kulübü Başkanı Murat Koç, kulüp yöneticilerinden oluşan heyet ile Vali Aykut Pekmez’i ziyaret etti.

Kulüp Başkanı Murat Koç ile beraberinde kulüp yöneticileri; Hacı Köksal, Veli Özkaraca, Durmuş Sönmez, Hakan Gümüşsoy ve kulüp müdürü Atalay San’ı Valilik Makamında kabul eden Vali Aykut Pekmez spor kulübü yöneticileri ile bir süre görüştü.

Bölgesel Amatör Ligi 6. Grupta mücadele eden 68 Aksaray Belediyespor hakkında bilgi alan Vali Pekmez, ziyaretten duyduğu memnuniyeti belirterek başarılar diledi.

Kulüp Başkanı Murat Koç Vali Pekmez’e Aksaray Valiliği görevinin hayırlı olması dileğinde bulunarak Aksaray Belediyespor’un üzerinde Vali Aykut Pekmez’in isminin bulunduğu 68 sırt numaralı formasını hediye etti.

Aksaray Haberleri ASİAD Heyetinden TİMBİR Genel Başkanı Dr. Basa’ya Ankara ziyareti

Aksaray Haberleri Hatay İskenderun’da asansör kazası

Aksaray Haberleri Artvin’de 22 bin 592 öğrenci karne heyecanı yaşadı

Aksaray Haberleri Kırıkhan MEM şampiyon oldu

Aksaray Haberleri AKK Ankara’ya İz Bırakanların konuğu Prof. Dr. Ahmet Davutoğlu oldu

Aksaray Haberleri Hatay Samandağ’da karne sevinci

Aksaray Haberleri AKK’de geri dönüşümün önemine dair panel gerçekleştirildi

Aksaray Haberleri Mehir Aile Platformu’ndan Brüksel Ticaret Müşavirliğine ziyaret

Aksaray Haberleri AKK’de Söz Onda-Deneyim Paylaşım Platformu söyleşileri devam ediyor: Programın konuğu Prof. Dr. Ahmet Davutoğlu

Aksaray Haberleri Nallıhan’da öğrenciler karnelerine kavuştu

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021