Adana’da orman yangınlarına karşı yeni tedbirler devreye alındı

Yerel Haberler - 01.06.2026 - 0:00

ADANA – BHA

Orman Yangınlarıyla Mücadele İl Koordinasyon Kurulu Toplantısı’nda alınan karar kapsamında, görevli personel dışında il sınırları içerisindeki ormanlık sahalara girişlere izin verilmeyecek.

Açıklamada, yetkili kurumların denetimindeki parklar, mesire alanları ve tabiat parklarında sosyal faaliyetlerin devam edeceği belirtilirken, ormanlık alanlarda ve çevresindeki bağ, bahçe ile tarım arazilerinde ateş yakılması yasaklandı.

Öte yandan, orman içi ve çevresinde gerçekleştirilecek kaynak işlemlerinde yangın söndürme tüpü bulundurulmasının zorunlu olduğu bildirildi.

Yerel Haberler Eskader’in düzenlediği “Babıabi Sohbetleri” Programında, D. Mehmet Doğan konuşuldu

Yerel Haberler Meteoroloji’den çifte uyarı: Sağanak yağış ve kuvvetli rüzgara dikkat

Yerel Haberler Haziran ayı doğum yardımı ödemeleri annelerin hesaplarına geçti

Yerel Haberler Burdur lisesi mezuniyet töreninde Japon esintisi

Yerel Haberler Dünya Kupası’nda tarihi rekor: Tribünlerde 3,6 milyon seyirci

Yerel Haberler Beşiktaş GAİN’e EuroLeague daveti

Yerel Haberler “Kağılcık Ekolojik Teke Obası” törenle hizmete açıldı

Yerel Haberler Şile Belediyesi soruşturmasında 16 şüpheli gözaltına alındı

Yerel Haberler Antalya’da orman işçilerine MYK sınavı yapıldı

Yerel Haberler Ekmek meselesi ATSO gündeminde

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021