5 trilyon dolandıran iki bayan yakalandı

Aksaray Haberleri - 26.02.2019 - 12:02

20.02.2019 günü Asayiş Şube Müdürlüğümüze intikal eden “ Nitelikli Dolandırıcılık “ olayı ile ilgili olarak yapılan araştırmada; olayın şüphelilerinin kamu kurum ve kuruluşlarında oluşturdukları güvenle olayın mağdurlarından yaklaşık olarak 5 trilyon civarında parayı dolandırarak haksız kazanç elde ettikleri anlaşılmış, yapılan operasyonlar kapsamında şüpheli Orkide E. ve Meryem Ş. isimli şahıslar yakalanmış, adı geçen şüpheli şahıslar soruşturmanın akabinde 22.02.2019 günü mevcutlu olarak savcılığa sevk edilmiş, çıkarılmış oldukları mahkemece TUTUKLANARAK cezaevine teslim edilmişlerdir.

Aksaray Haberleri Şile Belediyesi soruşturmasında 16 şüpheli gözaltına alındı

Aksaray Haberleri Antalya’da orman işçilerine MYK sınavı yapıldı

Aksaray Haberleri Ekmek meselesi ATSO gündeminde

Aksaray Haberleri BHA Genel Müdürü Kaçar, Manavgat’ın değerlerini kaleme aldı

Aksaray Haberleri Keçiborlu’da hizmet sahada şekilleniyor

Aksaray Haberleri Gram ve çeyrek altında düşüş rüzgarı

Aksaray Haberleri Beypazarı’nda 10.250 öğrenci karnelerini aldı

Aksaray Haberleri Burdur Kızılkaya’da 2026 hasat sezonu başladı

Aksaray Haberleri Beypazarı Adliyesinde görev süreleri sona eren Hâkim ve Savcılar başka yerlere atandı

Aksaray Haberleri 39 saniyede kıyameti yaşadılar: Venezuela enkaz altında!

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021