Terziler Odasının yeni Başkanı Önder Keleşoğlu mazbatasını aldı

Yerel Haberler - 23.01.2026 - 11:45

YAŞAR TONBAK/ANKARA – BHA

Bir süre önce gerçekleştirilen Olağan Kongre sonrasında Beypazarı Terziler Odası Başkanlığı görevine seçilen Keleşoğlu, İlçe Seçim Kurulu Müdürlüğü’ne gelerek mazbatasını İlçe Seçim Kurulu Müdürü İsmet Sancar Çiftci’nin elinden teslim aldı.

Mazbata teslimi sırasında konuşan yeni başkan Önder Keleşoğlu, seçim sürecinde görev alan İlçe Seçim Kurulu personeline özverili ve başarılı çalışmalarından dolayı teşekkür etti.

Keleşoğlu, Beypazarı Terziler Odası’nın yeni başkanı olarak tüm terzi esnafının her daim destekçisi olacaklarını belirterek, seçim sürecinde kendilerine destek veren ve vermeyen tüm esnafa teşekkürlerini sundu. Keleşoğlu, “Sorumluluğumuzun bilincindeyiz” ifadelerini kullandı.

Yerel Haberler Yaz Kur’an kursları için kayıt süreci başladı

Yerel Haberler Dünya Kupası’nda yeni gün heyecanı: 4 kritik mücadele

Yerel Haberler Otomotivde “6 ay-6 bin km” uygulaması devam edecek

Yerel Haberler Başkan Kasap, Babalar Günü’nde huzurevi sakinleriyle buluştu

Yerel Haberler Malatya’da yeni ulaşım aksı için çalışmalar hızlandı

Yerel Haberler Adil Koçalan: Medya kuruluşları ülkemizin ortak hafızasını oluşturan en önemli kurumlardır

Yerel Haberler İMEF’ten dijital şiddet ve siber zorbalığa karşı farkındalık paneli

Yerel Haberler Alucra’da köy yollarına tepki: Sembolik olarak kazma kürekle onardılar

Yerel Haberler Malatya’da altyapı çalışmaları devam ediyor

Yerel Haberler Beypazarı İlçe Emniyet Müdürlüğü: Beypazarı oldukça ziyaretçi alan bir yerdir

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021